Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih. Ibnuhussin@pas.org.my
"Tuan Maktar Hashim menjadi Pengarah Jabatan ICT Pas Pahang baru - PasPahang | Ambil Pengajaran daripada Kekalahan PRK Galas - PasMaran | Penguasaan ICT mampu lonjakkan undi PAS - SU JiCT PasPahang| Jangan jadi pejuang pengecut | Blog PasMaran bukan lidah rasmi Pas Kaw. Maran - ibnuhussin | UMNO Bakal Tumbang di Tenang - SU JiCT PasPahang

RM8,000 SATU MALAM...

Berita drp: MaranDaily Sabtu, 14 Ogos 2010

Pada 15 Ogos 2010 bersamaan 5 Ramadhan 1431 H PAS Kawasan

Maran akan menganjurkan Iftar (Berbuka Puasa) dan Tahlil Perdana, bertempat di Masjid At-Taqwa Kg Awah, bermula jam 6.30 petang, semua dijemput hadir.

[MaranDaily mengaja semua muslimin/muslimat sekeluarga untuk bersama-sama ke Majlis Ilmu yang dianjurkan oleh Pas Kawasan Maran dengan kerjasama Pas Pahang dan Masjid AtTaqwa Kg Awah. Semoga kita dapat ganjaran pahala yang berlipat ganda serta keampunan seperti dijanjikan Allah. Semoga semua ummat Islam di Maran memilih PAS sebagai wadah perjuangan utuk menegakkan Islam di Malaysia.]

TERKINI...

KG AWAH, 16 OGOS - Alhamdulillah PAS Kawasan Maran telah mengadakan

Majlis Iftar dan Tahlil Perdana di Masjid At-Taqwa Kg Awah, majlis bermula dengan usrah AJK PAS Kawasan Maran bermula 5.30 petang, kehadiran wakil-wakil PAS cawangan seluruh Maran dan ahli-ahli jemaah kariah bermula jam 6.30 petang, dan para tetamu mula mengambil tempat untuk berbuka puasa tepat jam 7.23 petang azan maghrib berkumandang.

Sesudah solat maghrib bermula majlis tahlil yang diketuai oleh Ustaz Sulaiman Mohamad selaku wakil daripada Badan Perhubungan PAS Pahang. Sebanyak hampir 8 ribu ringgit telah berjaya dikumpulkan oleh PAS Kawasan Maran melalui infak tahlil perdana yang dianjurkan, wang infak ini adalah untuk mengisi dana pembangunan Kompleks PAS Pahang yang akan didirikan di Kerdau.

Selepas isyak program diteruskan lagi dengan solat terawih dan tazkirah yang disampaikan oleh Ustaz Sulaiman selaku wakil dari pihak PAS Pahang, dan seterusnya program berakhir jam 10.30 malam.

Lict PasMaran

1 Responses to RM8,000 SATU MALAM...

  1. MaranDaily Says:
  2. Terima kasih kepada ummat Islam di Maran atas sumbangan anda...
    moga Allah beri kemenangan kepada PAS dalam PRU13 dengan kekuatan pengorbanan yg ditunjukkan oleh semua...
    TUMBANGKAN UMNO/BN untuk kesejahteraan UMMAH...

     

Catat Ulasan

e-mutawwif (panduan haji & umrah):

Himpunan Bersih 2.0:

Himpunan Bersih 2.0:

02 Hari, 01 Jam, 16 Minit, 40 Saat lagi ke 09/07/2011 jam 2.00PM

Masa Untuk berubah:

Demi Masa:

RENUNGAN BERSAMA:

"Sebaik-baik isteri ialah mengembirakan suami apabila dilihat, apabila suami memerintah dia patuh dan apabila suami tidak ada di sisinya, dia menjaga kehormatan dirinya dan harta kepunyaan suaminya" Hadis (perawi Ahmad&Nasai)

Web TV (**Auto Channel**)

**TVPas**

Jom Belajar di KIAS:

Jom Belajar di KIAS:
Call/SMS: 019-999 7704

Pautan Laman Pemimpin:


Sahabat Setia:

PAHANGKINI.NET

pahangkini

Jom Bersama Sahabat ICT Pahang