Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih. Ibnuhussin@pas.org.my
"Tuan Maktar Hashim menjadi Pengarah Jabatan ICT Pas Pahang baru - PasPahang | Ambil Pengajaran daripada Kekalahan PRK Galas - PasMaran | Penguasaan ICT mampu lonjakkan undi PAS - SU JiCT PasPahang| Jangan jadi pejuang pengecut | Blog PasMaran bukan lidah rasmi Pas Kaw. Maran - ibnuhussin | UMNO Bakal Tumbang di Tenang - SU JiCT PasPahang

BERBUKA BERSAMA NISA' MARAN

Berita drp: MaranDaily Ahad, 22 Ogos 2010


Assalamualaikum w.b.t. dan salam Ramadhan kepada semua pelayar laman MaranDaily. Semoga Ramadhan kali ini memberi seribu makna kepada kita semua dalam berusaha mengerjakan ibadah puasa dan lain2 ibadah dengan sesempurna mungkin dan melatih diri dengan iabadah2 sunnat.
Sempena bulan yang penuh keberkatan ini, Nisa' Maran akan menganjurkan Majlis Amal Berbuka Puasa 1431h/2010 pada 28 Ogos 2010 (Sabtu) bertempat di:

PASTI AL-BARAQAH, KG AWAH Program ini bermula jam 4.30ptg dan berakhir jam 10.30mlm.
Pelbagai aktiviti dirancang untuk memenuhi masa tersebut seperti:
Tadarusl Al-Quran - Majlis Buka Pusasa - Majlis Ilmu - Solat Berjemaah

Sesiapa yang berminat boleh hubungi pimpinan Nisa' Maran

"Islam Adil Untuk Semua"

0 Responses to BERBUKA BERSAMA NISA' MARAN

Catat Ulasan

e-mutawwif (panduan haji & umrah):

Himpunan Bersih 2.0:

Himpunan Bersih 2.0:

02 Hari, 01 Jam, 16 Minit, 40 Saat lagi ke 09/07/2011 jam 2.00PM

Masa Untuk berubah:

Demi Masa:

RENUNGAN BERSAMA:

"Sebaik-baik isteri ialah mengembirakan suami apabila dilihat, apabila suami memerintah dia patuh dan apabila suami tidak ada di sisinya, dia menjaga kehormatan dirinya dan harta kepunyaan suaminya" Hadis (perawi Ahmad&Nasai)

Web TV (**Auto Channel**)

**TVPas**

Jom Belajar di KIAS:

Jom Belajar di KIAS:
Call/SMS: 019-999 7704

Pautan Laman Pemimpin:


Sahabat Setia:

PAHANGKINI.NET

pahangkini

Jom Bersama Sahabat ICT Pahang