Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih. Ibnuhussin@pas.org.my
"Tuan Maktar Hashim menjadi Pengarah Jabatan ICT Pas Pahang baru - PasPahang | Ambil Pengajaran daripada Kekalahan PRK Galas - PasMaran | Penguasaan ICT mampu lonjakkan undi PAS - SU JiCT PasPahang| Jangan jadi pejuang pengecut | Blog PasMaran bukan lidah rasmi Pas Kaw. Maran - ibnuhussin | UMNO Bakal Tumbang di Tenang - SU JiCT PasPahang

PERINGATAN UNTUK SEMUA...

Berita drp: MaranDaily Rabu, 28 Julai 2010

Assalamualaikum w.b.t. dan salam sejahtera kepada semua pelayar Laman Maya MaranDaily. Semoga kita semua diRahmati Allah dalam apa jua keadaan dan moga kita tidak tersasar dari landasan sebenar iaitu sebagai Hamba Allah yang bertaqwa kepadaNya.


Terlebih dahulu MaranDaily ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua pelayar yang telah menfaatkan ruangan MaranDaily untuk berkongsi pendapat dan cerita benar kepada umum samada berkenaan isu2 semasa, masalah semasa, dan persoalan agama dan politik.

MaranDaily ingin memberi amaran kepada segelintir pelayar yang "jahil" terutamanya di kalangan "kuncu2" UMNO-BN yang menggunakan bahasa kesat dan tidak bertamadun dalam ruangan sembang dan komen. Semoga golongan yang tak bertamadun ini akan pupus serta mendapat azab yang setimpal daripada Allah di dunia dan akhirat nanti.

MaranDaily yakin, dengan kesungguhan dan ketelusan perjuangan PAS untuk mendaulatkan Islam akan mencapai kemenangan di dunia dan akhirat. Berdasarkan kepada isu2 semasa, ia jelas mengambarkan bahawa rakyat secara keseluruhannya menyokong perjuangan PAS dan
Pakatan Rakyat. InsyaAllah, jika PAS mentadbir negara, manusia "jahil" dengan perjuangan Islam akan ditarbiah secukupnya agar memahami bertapa syumulnya Islam untuk manusia sejagat.


0 Responses to PERINGATAN UNTUK SEMUA...

Catat Ulasan

e-mutawwif (panduan haji & umrah):

Himpunan Bersih 2.0:

Himpunan Bersih 2.0:

02 Hari, 01 Jam, 16 Minit, 40 Saat lagi ke 09/07/2011 jam 2.00PM

Masa Untuk berubah:

Demi Masa:

RENUNGAN BERSAMA:

"Sebaik-baik isteri ialah mengembirakan suami apabila dilihat, apabila suami memerintah dia patuh dan apabila suami tidak ada di sisinya, dia menjaga kehormatan dirinya dan harta kepunyaan suaminya" Hadis (perawi Ahmad&Nasai)

Web TV (**Auto Channel**)

**TVPas**

Jom Belajar di KIAS:

Jom Belajar di KIAS:
Call/SMS: 019-999 7704

Pautan Laman Pemimpin:


Sahabat Setia:

PAHANGKINI.NET

pahangkini

Jom Bersama Sahabat ICT Pahang