Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih. Ibnuhussin@pas.org.my
"Tuan Maktar Hashim menjadi Pengarah Jabatan ICT Pas Pahang baru - PasPahang | Ambil Pengajaran daripada Kekalahan PRK Galas - PasMaran | Penguasaan ICT mampu lonjakkan undi PAS - SU JiCT PasPahang| Jangan jadi pejuang pengecut | Blog PasMaran bukan lidah rasmi Pas Kaw. Maran - ibnuhussin | UMNO Bakal Tumbang di Tenang - SU JiCT PasPahang

PAS MARAN SEDIA MENAWAN MARAN...

Berita drp: MaranDaily Rabu, 28 Julai 2010

Maran: PAS Kawasan Maran menaruh keyakinan tinggi bahawa segala jentera yang ada telah bersedia untuk menawan Maran daripada Kepimpinan YB Kerajaan UMNO-BN dalam PRU 13 akan datang.


Menurut kenyataan Setiausaha Jentera Pilihanraya Kawasan Maran Mohd Shamsuri Hussin, Pas Maran telah menghantar petugas elit sebanyak 3 kali untuk bersama-sama bertugas dari parlimen lain dalam menjayakan Program Simulasi Pilihanraya Kecil yang dianjurkan oleh Jabatan Pilihanraya Pas Negeri Pahang di beberapa Parlimen di Negeri Pahang pada bulan-bulan lepas.

Program simulasi PRK telah meningkatkan semangat petugas-petugas pilihanraya untuk menawan hati pengundi serta memberi kefahaman kepada masyarakat Maran tentang perjuangan PAS yang berteraskan Islam dan bukannya berteraskan kaum dan kroni seperti UMNO-BN.

Pas Maran juga telah menggerakkan Tabung Infak yang melibatkan kutipan Dana Kawasan, Dana Bangunan dan Dana Pilihanraya untuk memenuhi perbelanjaan semasa parti dalam memanfaatkan kembali kepada ahli dan masyarakat setempat. Alhamdulillah, selepas pelancaran Bulan Infak pada penghujung Mei 2010, Kutipan dana hampir RM150 ribu berjaya dikumpulkan.

Keadaan ini mengambarkan bahawa masyarakat Maran telah bersedia berkorban apa sahaja untuk memberi kemenangan kepada Pas Kawasan Maran dan memberi sokongan terhadap aktiviti yang dianjurkan.

InsyaAllah, gelombang rakyat untuk menumbangkan kerajaan antiKebajikan UMNO-BN akan tercapai dalam PRU13 akan datang tercapai. Apa yang pasti, kebenaran dan keadilan akan tertegak dengan adanya para pejuang yang sentiasa istiqamah dengan perjuangan Islam yang syumul.

MaranDaily

1 Responses to PAS MARAN SEDIA MENAWAN MARAN...

  1. Tanpa Nama Says:
  2. kat maran ni ada harapan UMNO-BN berkubur...

     

Catat Ulasan

e-mutawwif (panduan haji & umrah):

Himpunan Bersih 2.0:

Himpunan Bersih 2.0:

02 Hari, 01 Jam, 16 Minit, 40 Saat lagi ke 09/07/2011 jam 2.00PM

Masa Untuk berubah:

Demi Masa:

RENUNGAN BERSAMA:

"Sebaik-baik isteri ialah mengembirakan suami apabila dilihat, apabila suami memerintah dia patuh dan apabila suami tidak ada di sisinya, dia menjaga kehormatan dirinya dan harta kepunyaan suaminya" Hadis (perawi Ahmad&Nasai)

Web TV (**Auto Channel**)

**TVPas**

Jom Belajar di KIAS:

Jom Belajar di KIAS:
Call/SMS: 019-999 7704

Pautan Laman Pemimpin:


Sahabat Setia:

PAHANGKINI.NET

pahangkini

Jom Bersama Sahabat ICT Pahang