Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih. Ibnuhussin@pas.org.my
"Tuan Maktar Hashim menjadi Pengarah Jabatan ICT Pas Pahang baru - PasPahang | Ambil Pengajaran daripada Kekalahan PRK Galas - PasMaran | Penguasaan ICT mampu lonjakkan undi PAS - SU JiCT PasPahang| Jangan jadi pejuang pengecut | Blog PasMaran bukan lidah rasmi Pas Kaw. Maran - ibnuhussin | UMNO Bakal Tumbang di Tenang - SU JiCT PasPahang

HAMPIR RM9,000 DIKUMPULKAN UNTUK TABUNG DMP MARAN...

Berita drp: MaranDaily Selasa, 3 Ogos 2010

Dewan Muslimat Pas (DMP) Kawasan Maran telah menganjurkan Hi-Tea Amal yang berlansung pada 31 Jul 2010 yang lepas dan berjaya menjual hampir 300 keping tiket yang bernilai RM 30 sekeping.

Jamuan Amal ini diadakan adalah bertujuan untuk mengumpul dana bagi menampung pelbagai aktiviti-aktiviti yang dianjurkan oleh DMP. Dengan sumber kewangan yang mencukupi, DMP mampu turun ke akar umbi bagi membantu dan mendalami masalah yang dihadapi oleh masyarakat Maran.

Ustazah Azizah Khatib Mat yang merupakan Ketua Dewan Muslimat Pas Kawasan Maran menyarankan agar semua muslimat melipatgandakan usaha dan pengorbanan untuk membantu Pas dalam menjaga kebajikan dan menyelesaikan masalah masyarakat setempat tanpa mengira fahaman politik dan perkauman.
MaranDaily mengucapkan syabas dan tahniah kepada Pimpinan DMP dan sesiapa sahaja yang terlibat samada secara lansung atau sebalik tabir dalam menjayakan Jamuan Amal tersebut. Semoga DMP Maran mampu mengoyangkan kedudukan Wanita UMNO yang semakin tidak diterima oleh masyarakat sekeliling sekarang.

Marandaily

0 Responses to HAMPIR RM9,000 DIKUMPULKAN UNTUK TABUNG DMP MARAN...

Catat Ulasan

e-mutawwif (panduan haji & umrah):

Himpunan Bersih 2.0:

Himpunan Bersih 2.0:

02 Hari, 01 Jam, 16 Minit, 40 Saat lagi ke 09/07/2011 jam 2.00PM

Masa Untuk berubah:

Demi Masa:

RENUNGAN BERSAMA:

"Sebaik-baik isteri ialah mengembirakan suami apabila dilihat, apabila suami memerintah dia patuh dan apabila suami tidak ada di sisinya, dia menjaga kehormatan dirinya dan harta kepunyaan suaminya" Hadis (perawi Ahmad&Nasai)

Web TV (**Auto Channel**)

**TVPas**

Jom Belajar di KIAS:

Jom Belajar di KIAS:
Call/SMS: 019-999 7704

Pautan Laman Pemimpin:


Sahabat Setia:

PAHANGKINI.NET

pahangkini

Jom Bersama Sahabat ICT Pahang