Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih. Ibnuhussin@pas.org.my
"Tuan Maktar Hashim menjadi Pengarah Jabatan ICT Pas Pahang baru - PasPahang | Ambil Pengajaran daripada Kekalahan PRK Galas - PasMaran | Penguasaan ICT mampu lonjakkan undi PAS - SU JiCT PasPahang| Jangan jadi pejuang pengecut | Blog PasMaran bukan lidah rasmi Pas Kaw. Maran - ibnuhussin | UMNO Bakal Tumbang di Tenang - SU JiCT PasPahang

RAMAH MESRA SINAR & PAS MARAN

Berita drp: MaranDaily Sabtu, 1 Mei 2010

30 April 2010 lepas, Warga Kerja Sinar Pahang telah melakukan lawatan ramah mesra bersama Pakatan Rakyat Maran yang diketui oleh Ketua Editor Negeri Pahang. Warga Sinar terdiri daripada 30 orang lebih manakala pimpinan Pas Kawasan Maran seramai 20 orang dan beberapa orang pimpinan Keadilan & DAP.
Pemangku Yang Dipertua Pas Kawasan Maran, Ust Ramli Abd Rahman telah mengalu-alukan kedatangan warga sinar ke Pejabat Pas Maran serta bersuaimesra bagi mengeratkan hubungan silaturrahim dan kerjasama media yang lebih baik. Sinar merupakan satu-satunya akhbar melayu harian yang membenarkan PAS dan PR menyuarakan pendapat dan pandangan semasa.

Pas Negeri Pahang melalui Setiausaha Perhubungan BPPNP, Ust Roslan Zainal Al-Ahmadi telah menyampaikan cek kepada pewaris yang menyertai skim takafful yang dianjurkan oleh Pas Pahang.

Semoga kerjasama yang erat antara Pas Maran dan Sinar Pahang akan memberi pendedahan dan maklumat yang benar kepada rakyat Pahang berkenaan dengan masalah semasa dan penyelewengan yang telah dibuat oleh Kerajaan BN-UMNO.

ibnuhussin

0 Responses to RAMAH MESRA SINAR & PAS MARAN

Catat Ulasan

e-mutawwif (panduan haji & umrah):

Himpunan Bersih 2.0:

Himpunan Bersih 2.0:

02 Hari, 01 Jam, 16 Minit, 40 Saat lagi ke 09/07/2011 jam 2.00PM

Masa Untuk berubah:

Demi Masa:

RENUNGAN BERSAMA:

"Sebaik-baik isteri ialah mengembirakan suami apabila dilihat, apabila suami memerintah dia patuh dan apabila suami tidak ada di sisinya, dia menjaga kehormatan dirinya dan harta kepunyaan suaminya" Hadis (perawi Ahmad&Nasai)

Web TV (**Auto Channel**)

**TVPas**

Jom Belajar di KIAS:

Jom Belajar di KIAS:
Call/SMS: 019-999 7704

Pautan Laman Pemimpin:


Sahabat Setia:

PAHANGKINI.NET

pahangkini

Jom Bersama Sahabat ICT Pahang