Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih. Ibnuhussin@pas.org.my
"Tuan Maktar Hashim menjadi Pengarah Jabatan ICT Pas Pahang baru - PasPahang | Ambil Pengajaran daripada Kekalahan PRK Galas - PasMaran | Penguasaan ICT mampu lonjakkan undi PAS - SU JiCT PasPahang| Jangan jadi pejuang pengecut | Blog PasMaran bukan lidah rasmi Pas Kaw. Maran - ibnuhussin | UMNO Bakal Tumbang di Tenang - SU JiCT PasPahang

PROGRAM SIMULASI WUJUD KEMESRAAN....

Berita drp: MaranDaily Sabtu, 1 Mei 2010


Pas Kawasan Maran melalui Jentera Pilihanraya Kawasan Maran dengan kerjasama Jabatan Pilihanraya Negeri telah mengadakan program Simulasi Persiapan jentera Pilihanraya peringkat Parlimen Maran. Ia melibatkan DUN Luit dan DUN Chenor.

Program ini dianjurkan adalah bertujuan mempersiapkan dan memperkasakan jentera pilihanraya Pas Kawasan Maran dalam menghadapi PRU13 dan PRK yang mungkin boleh berlaku pada bila bila masa.

Pengarah Jentera Pilihanraya Kawasan Maran, Ahmad Farid Salman berkata, tempoh matang PRU telah hampir tiba, oleh itu petugas perlu bersedia dari sekarang agar segala kemungkinan akan dapat dihadapi dengan penuh bersedia dan teratur.

Dewan Muslimat kawasan Maran & Nisa' tidak ketinggalan dalam menjayakan Program ini terutamanya melibatkan urusan makan-makan dan Ziarah kerumah penduduk yang terpilih.

Kesungguhan dan komitmen yang ditunjukkan oleh petugas luar dan tempatan mengambarkan hubungan mesra dan kekeluargaan terjalin dalam menjayakan program Simulasi persiapan untuk menghadapi Pilihanraya yang mungkin berkalu pada bila-bila masa.

Semoga dengan kesungguhan yang ditonjolkan oleh petugas akan mendapat rahmat dan hidayah daripada Allah dan mendapat kejayaan besar dalam PRU13 atau PRK.
shamsueri

0 Responses to PROGRAM SIMULASI WUJUD KEMESRAAN....

Catat Ulasan

e-mutawwif (panduan haji & umrah):

Himpunan Bersih 2.0:

Himpunan Bersih 2.0:

02 Hari, 01 Jam, 16 Minit, 40 Saat lagi ke 09/07/2011 jam 2.00PM

Masa Untuk berubah:

Demi Masa:

RENUNGAN BERSAMA:

"Sebaik-baik isteri ialah mengembirakan suami apabila dilihat, apabila suami memerintah dia patuh dan apabila suami tidak ada di sisinya, dia menjaga kehormatan dirinya dan harta kepunyaan suaminya" Hadis (perawi Ahmad&Nasai)

Web TV (**Auto Channel**)

**TVPas**

Jom Belajar di KIAS:

Jom Belajar di KIAS:
Call/SMS: 019-999 7704

Pautan Laman Pemimpin:


Sahabat Setia:

PAHANGKINI.NET

pahangkini

Jom Bersama Sahabat ICT Pahang