Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih. Ibnuhussin@pas.org.my
"Tuan Maktar Hashim menjadi Pengarah Jabatan ICT Pas Pahang baru - PasPahang | Ambil Pengajaran daripada Kekalahan PRK Galas - PasMaran | Penguasaan ICT mampu lonjakkan undi PAS - SU JiCT PasPahang| Jangan jadi pejuang pengecut | Blog PasMaran bukan lidah rasmi Pas Kaw. Maran - ibnuhussin | UMNO Bakal Tumbang di Tenang - SU JiCT PasPahang

200 PERWAKILAN AKAN BERKUMPUL DI LANTING

Berita drp: MaranDaily Jumaat, 16 April 2010


Chenor: Pas Kawasan Maran akan menjalankan Mesyuarat Agung Tahunan (MAT) kali ke-30 bermula seawal jam 8.30pg esok bertempat di Pondok Tuan Guru Haji baqi, Lanting Chenor.

Menurut Bendahari PasMaran, Ustaz Roslan Al-Ja'fari ketika ditemui MaranDaily sebentar tadi, MAT ini akan melibatkan 200 perserta yang melibatkan Pemerhati Badan Perhubungan PAS Negeri Pahang (BPPNP), Pimpinan Pas Kawasan, Perwakilan-perwakilan pimpinan cawangan dan pemerhati.

Menurut beliau juga, Pimpinan PAS Pusat yang telah membuat pengesahan untuk merasmikan MAT ini ialah Ustaz Zaharudin Muhammad iaitu Ahli Majlis Syura' Pas Pusat dan merupakan menantu kepada Presiden PAS.

Ketua Jawatankuasa Pengelola MAT adalah Jaafar Mat Tan dan juga merupakan Naib Yang Dipertua Pas Kawasan Maran ketika dihubungi sebentar tadi menyatakan bahawa "persiapan telah mencapai 90% dan InsyaAllah petang ini AJK akan membuat persiapan terakhir dengan program gotong-royong dan persiapan dewan. InsyaAllah kita akan menyediakan kemudahan yang terbaik kepada perwakilan dan pemerhati."

MaranDaily berharap semua perwakilan telah bersedia dengan idea-idea dan usul untuk dibahaskan di dalam mesyuarat tersebut. Malah, dengan adanya Mesyuarat Agung Tahunan ini akan mengeratkan lagi hubungan antara pimpinan peringkat kawasan dengan pimpinan cawangan dalam merealisasikan Perjuangan untuk menegakkan Islam di Bumi Malaysia.

Ketua LiCT PasMaran

0 Responses to 200 PERWAKILAN AKAN BERKUMPUL DI LANTING

Catat Ulasan

e-mutawwif (panduan haji & umrah):

Himpunan Bersih 2.0:

Himpunan Bersih 2.0:

02 Hari, 01 Jam, 16 Minit, 40 Saat lagi ke 09/07/2011 jam 2.00PM

Masa Untuk berubah:

Demi Masa:

RENUNGAN BERSAMA:

"Sebaik-baik isteri ialah mengembirakan suami apabila dilihat, apabila suami memerintah dia patuh dan apabila suami tidak ada di sisinya, dia menjaga kehormatan dirinya dan harta kepunyaan suaminya" Hadis (perawi Ahmad&Nasai)

Web TV (**Auto Channel**)

**TVPas**

Jom Belajar di KIAS:

Jom Belajar di KIAS:
Call/SMS: 019-999 7704

Pautan Laman Pemimpin:


Sahabat Setia:

PAHANGKINI.NET

pahangkini

Jom Bersama Sahabat ICT Pahang