Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih. Ibnuhussin@pas.org.my
"Tuan Maktar Hashim menjadi Pengarah Jabatan ICT Pas Pahang baru - PasPahang | Ambil Pengajaran daripada Kekalahan PRK Galas - PasMaran | Penguasaan ICT mampu lonjakkan undi PAS - SU JiCT PasPahang| Jangan jadi pejuang pengecut | Blog PasMaran bukan lidah rasmi Pas Kaw. Maran - ibnuhussin | UMNO Bakal Tumbang di Tenang - SU JiCT PasPahang

KONVENSYEN ICT PAS PAHANG - UST TN IBRAHIM MERASMIKAN

Berita drp: MaranDaily Sabtu, 23 Januari 2010

KUANTAN: Konvensyen ICT Pas Negeri Pahang yang berlansung di Dewan Putera Balok, Kuantan telah dirasmikan oleh Naib Presiden Pas & Pesuruhjaya Pas Negeri pahang iaitu Dato' Ustaz Tuan Ibrahim Tuan Man.

Antara pimpinan yang turut hadir ialah Setiausaha BPPNP Ust. Roslan Zainal Al-Ahmadi, YB DUN Berserah Syed Mohd Tn Lonnik, Pimpinan Pas Negeri Pahang, Pengarah Jabatan ICT Pas Pusat Zuhaimy Embong, Pegawai2 ICT Pusat, Pimpinan Kawasan2, dan Petugas ICT di seluruh Pahang.

Dalam ucapatnnya, Ust Tn menyarankan agar semua pimpinan dan petugas ict di seluruh Pahang meningkatkan pengetahuan dalam ict untuk membuat persediaan dan persiapan untuk menghadapi PRU13 akan datang.

2 Responses to KONVENSYEN ICT PAS PAHANG - UST TN IBRAHIM MERASMIKAN

  1. Ayiem Says:
  2. Syed Mohamed Tuan Longnik ialah YB DUN Beserah bukan YB Indera Mahkota akhi....

     
  3. ibnuhussin Says:
  4. maaf, berlaku sedikit kesilapan... pepun 10's atas pembetulan...

     

Catat Ulasan

e-mutawwif (panduan haji & umrah):

Himpunan Bersih 2.0:

Himpunan Bersih 2.0:

02 Hari, 01 Jam, 16 Minit, 40 Saat lagi ke 09/07/2011 jam 2.00PM

Masa Untuk berubah:

Demi Masa:

RENUNGAN BERSAMA:

"Sebaik-baik isteri ialah mengembirakan suami apabila dilihat, apabila suami memerintah dia patuh dan apabila suami tidak ada di sisinya, dia menjaga kehormatan dirinya dan harta kepunyaan suaminya" Hadis (perawi Ahmad&Nasai)

Web TV (**Auto Channel**)

**TVPas**

Jom Belajar di KIAS:

Jom Belajar di KIAS:
Call/SMS: 019-999 7704

Pautan Laman Pemimpin:


Sahabat Setia:

PAHANGKINI.NET

pahangkini

Jom Bersama Sahabat ICT Pahang