Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih. Ibnuhussin@pas.org.my
"Tuan Maktar Hashim menjadi Pengarah Jabatan ICT Pas Pahang baru - PasPahang | Ambil Pengajaran daripada Kekalahan PRK Galas - PasMaran | Penguasaan ICT mampu lonjakkan undi PAS - SU JiCT PasPahang| Jangan jadi pejuang pengecut | Blog PasMaran bukan lidah rasmi Pas Kaw. Maran - ibnuhussin | UMNO Bakal Tumbang di Tenang - SU JiCT PasPahang

Ketua Pemuda Pas Bukit Kening Hilang...

Berita drp: MaranDaily Sabtu, 23 Januari 2010

Chenor: Al-Fatihah dan doa dipanjatkan kepada Mohd Khalil bin Khanurdin yang hilang semasa menjaring ikan di Sungai Pahang berhadapan Masjid Batu Bor, Bera Pahang yang merupakan Ketua Pemuda Pas Cawangan Bukit Kening, Chenor, Pahang.

Menurut kenyataan ayah beliau, Mangsa menjaring bersama dengannya dan beberapa orang lagi di pinggir pasir sungai. Dalam keadaan asyik menarik jaring, mangsa tiba2 hilang dan disyaki jatuh ke dalam sungai.

Gerakan mencari pada jam 3.40ptg oleh pemuda2 sekitar sementara menunggu bantuan daripada JPA3, Bomba, Polis & Rela yang datang selepas itu.

Ketua Pas Cawangan Bukit Kening iaitu Shamsuri telah melancarkan Tabung Bantuan untuk menampung kos mencari mangsa dan makan & minum petugas. Selain itu, Timbalan Ketua telah mengetuai solat hajat & munajjab kepada Allah.

Saudara Zulkifli pula ditugaskan untuk mengetuai operasi mencari di sekitar mangsa hilang.

Semoga Allah menyelamatkan mangsa di dunia dan di akhirat.

Shamsuri
Ketua Caw. Pas Bukit Kening

0 Responses to Ketua Pemuda Pas Bukit Kening Hilang...

Catat Ulasan

e-mutawwif (panduan haji & umrah):

Himpunan Bersih 2.0:

Himpunan Bersih 2.0:

02 Hari, 01 Jam, 16 Minit, 40 Saat lagi ke 09/07/2011 jam 2.00PM

Masa Untuk berubah:

Demi Masa:

RENUNGAN BERSAMA:

"Sebaik-baik isteri ialah mengembirakan suami apabila dilihat, apabila suami memerintah dia patuh dan apabila suami tidak ada di sisinya, dia menjaga kehormatan dirinya dan harta kepunyaan suaminya" Hadis (perawi Ahmad&Nasai)

Web TV (**Auto Channel**)

**TVPas**

Jom Belajar di KIAS:

Jom Belajar di KIAS:
Call/SMS: 019-999 7704

Pautan Laman Pemimpin:


Sahabat Setia:

PAHANGKINI.NET

pahangkini

Jom Bersama Sahabat ICT Pahang