Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih. Ibnuhussin@pas.org.my
"Tuan Maktar Hashim menjadi Pengarah Jabatan ICT Pas Pahang baru - PasPahang | Ambil Pengajaran daripada Kekalahan PRK Galas - PasMaran | Penguasaan ICT mampu lonjakkan undi PAS - SU JiCT PasPahang| Jangan jadi pejuang pengecut | Blog PasMaran bukan lidah rasmi Pas Kaw. Maran - ibnuhussin | UMNO Bakal Tumbang di Tenang - SU JiCT PasPahang

PAHANG - NEGERI KE-3 PAS PRU13...

Berita drp: MaranDaily Ahad, 27 Disember 2009

Jerantut: Pahang merupakan salah satu negeri yang menjadi sasaran PAS untuk diambil alih pentadbirannya daripada Kerajaan UMNO-BN kerana kelemahan dan ketidaktelusan kepimpinan yang diterajui oleh DS Adnan.


Tempoh menunggu Pas telah hampir tamat, malah tahap kepercayaan masyarakat di negeri Pahang telah mencapai tahap maksimum dan tidak boleh dimaafkan lagi. Oleh itu, pimpinan dan masyarakat perlu memberi sokongan dan kepercayaan sepenuhnya kepada pas untuk membersihkan keadaan serta memberi manfaat dan kebajikan kepada rakyat.

Rakyat Pahang perlu mencontohi kepimpinan Pas Negeri Kelantan yang telah berjaya mengekalkan pemerintahannya dengan penuh beramanah, kepimpinan kerajaan Kedah di bawah pimpinan Ust Azizan yang menjadi kerajaan contoh dan amanah serta Kerajaan Rakyat Perak pimpinan DS IR Nizar yang telah memberi gambaran positif terhadap kemampuan dan kepimpinan Pas dalam mentadbir negeri.

Dato' Tuan Ibrahim selaku Pesuruhjaya Pas Pahang merangkap Naib Presiden Pas dalam ucapannya di Temin, Jerantut pagi tadi menyarankan agar semua pimpinan pas peringkat negeri, kawasan dan cawangan meningkatkan usaha dalam merialisasikan impian pas pusat agar pas berjaya mengambilalih kerajaan Pahang selepas PRU13 nanti.

sumber: Lajnah ICT PasMaran

0 Responses to PAHANG - NEGERI KE-3 PAS PRU13...

Catat Ulasan

e-mutawwif (panduan haji & umrah):

Himpunan Bersih 2.0:

Himpunan Bersih 2.0:

02 Hari, 01 Jam, 16 Minit, 40 Saat lagi ke 09/07/2011 jam 2.00PM

Masa Untuk berubah:

Demi Masa:

RENUNGAN BERSAMA:

"Sebaik-baik isteri ialah mengembirakan suami apabila dilihat, apabila suami memerintah dia patuh dan apabila suami tidak ada di sisinya, dia menjaga kehormatan dirinya dan harta kepunyaan suaminya" Hadis (perawi Ahmad&Nasai)

Web TV (**Auto Channel**)

**TVPas**

Jom Belajar di KIAS:

Jom Belajar di KIAS:
Call/SMS: 019-999 7704

Pautan Laman Pemimpin:


Sahabat Setia:

PAHANGKINI.NET

pahangkini

Jom Bersama Sahabat ICT Pahang