Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih. Ibnuhussin@pas.org.my
"Tuan Maktar Hashim menjadi Pengarah Jabatan ICT Pas Pahang baru - PasPahang | Ambil Pengajaran daripada Kekalahan PRK Galas - PasMaran | Penguasaan ICT mampu lonjakkan undi PAS - SU JiCT PasPahang| Jangan jadi pejuang pengecut | Blog PasMaran bukan lidah rasmi Pas Kaw. Maran - ibnuhussin | UMNO Bakal Tumbang di Tenang - SU JiCT PasPahang

2010 - JANGAN HANYUT DENGAN SAMBUTAN TAHUN BARU...

Berita drp: MaranDaily Khamis, 31 Disember 2009

Selamat menyambut tahun Baru 2010 esok bagi semua rakyat Malaysia walau di mana berada. Banyak peristiwa biasa, pelik & ajaib berlaku pada tahun 2009. Kerajaan 1Malaysia yang mentadbir negara ini juga telah menunjukkan bertapa rakyat didahuluka, pencapaian diutamakan dengan pelbagai propaganda dan ketidakkebajikan terhadap hak2 rayat.

Ini jelas menunjukkan bahawa, kerajaan 1Malaysia telah menekan rakyat begitu hebat terutamanya dalam soal ISA, PPSMI, Kebajikan Rakyat, Harga Minyak, Tamban Teksi, Tambang Bas, Harga Barangan Keperluan Harian, dan banyak sangat kalau nak disenaraikan.

Masuk tahun baru 2010, marilah sama2 kita bermuhasabah diri agar tidak diri kita sekeluarga tidak dieksploitasikan oleh kerajaan 1Malaysia yang mementingkan diri sendiri & kroni serta segala masalah negara dikembalikan kepada rakyat.

Bersama2lah kita bermunajab kepada Allah, agar kita sentiasa berada di bawah naunganNya serta berada di landasan yang betul. Tiada yang boleh menandingi penjuangan selain daripada berjuang untuk menegakkan Agama Allah iaitu Islam.

Maka, di negara kita hanyalah parti politik yang mendasarkan untuk menegakkan Islam sebagai AdDin dan AlQuran & Sunnah sebagai Perlembagaan ialah Parti Islam Semalaysia (PAS). Berilah penerangan kepada isteri & anak2 kita agar perjuangan Islam difahami oleh seisi keluarga dan akhirnya rakyat seluruhnya.

InsyaAllah, dengan azam yang jelas pada 2010, PAS akan menguasai PRK & PRU13 akan datang dengan menguasai Negeri Pahang & Negeri2 lain serta Mentadbir Malaysia dengan Berlandaskan Perlembagaan Islam.



Wassalam...

Shamsuri
Pejuang Islam
Ketua Pas Cawangan Bukit Kening
Ketua Lajnah ICT Pas Kawasan Maran
AJK Pas Kawasan Maran 2009/11
Timbalan Pengarah Jabatan ICT Pas Negeri Pahang

1 Responses to 2010 - JANGAN HANYUT DENGAN SAMBUTAN TAHUN BARU...

  1. cucu toktan Says:
  2. Allahuakhbar
    Pejuang Islam pasti dilindungi Allah...

     

Catat Ulasan

e-mutawwif (panduan haji & umrah):

Himpunan Bersih 2.0:

Himpunan Bersih 2.0:

02 Hari, 01 Jam, 16 Minit, 40 Saat lagi ke 09/07/2011 jam 2.00PM

Masa Untuk berubah:

Demi Masa:

RENUNGAN BERSAMA:

"Sebaik-baik isteri ialah mengembirakan suami apabila dilihat, apabila suami memerintah dia patuh dan apabila suami tidak ada di sisinya, dia menjaga kehormatan dirinya dan harta kepunyaan suaminya" Hadis (perawi Ahmad&Nasai)

Web TV (**Auto Channel**)

**TVPas**

Jom Belajar di KIAS:

Jom Belajar di KIAS:
Call/SMS: 019-999 7704

Pautan Laman Pemimpin:


Sahabat Setia:

PAHANGKINI.NET

pahangkini

Jom Bersama Sahabat ICT Pahang