Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih. Ibnuhussin@pas.org.my
"Tuan Maktar Hashim menjadi Pengarah Jabatan ICT Pas Pahang baru - PasPahang | Ambil Pengajaran daripada Kekalahan PRK Galas - PasMaran | Penguasaan ICT mampu lonjakkan undi PAS - SU JiCT PasPahang| Jangan jadi pejuang pengecut | Blog PasMaran bukan lidah rasmi Pas Kaw. Maran - ibnuhussin | UMNO Bakal Tumbang di Tenang - SU JiCT PasPahang

IHTIFAL PASTI ASY SYAKIREEN FELDA KG AWAH

Berita drp: MaranDaily Selasa, 17 November 2009


Chenor(17.11.09) : Pasti Asy Syakireen & Pas Cawangan Felda Kg Awah telah bersama2 menjayakan Ihtifar Pasti Asy Syakireen bagi tahun 2009. Majlis ini disambut dengan penuh kesederhanaan dan mendapat sambutan yang sangat mengalakkan oleh penduduk sekitar.

Pelajar Pasti Asy Syakireen terdiri daripada 38 orang murid dan 3 Orang guru telah ditubuhkan kira2 12 tahun yang lalu dengan tujuan untuk mendidik kanak2 sekitar agar menjadi hamba Allah yang bersyukur dan beriman kepada ALlah dalam apa jua keadaan.
Menurut kenyataan Ketua Pas Cawangan merangkap Setiausaha Pas kawasan Maran 2009/11, Encik Abdul Samad Abdullah, Sambutan penduduk untuk menghantar anak-anak belajar di Pasti Kg Awah dengan tidak mengambil kira fahaman politik dan taraf kehidupan.
Majlis tersebut telah dirasmikan oleh Timbalan Pengerusi Pasti Maran. Antara yang hadir ke majlis berkenaan ialan Timbalan Pengarah Pasti Pahang, Ketua Guru2 Pasti Pahang, AJK Pas Kawasan maran, Pimpinan Pas Cawangan, ibubapa pelajar dan penduduk sekitar.



Sumber: Unit Wartawan LiCT PasMaran

0 Responses to IHTIFAL PASTI ASY SYAKIREEN FELDA KG AWAH

Catat Ulasan

e-mutawwif (panduan haji & umrah):

Himpunan Bersih 2.0:

Himpunan Bersih 2.0:

02 Hari, 01 Jam, 16 Minit, 40 Saat lagi ke 09/07/2011 jam 2.00PM

Masa Untuk berubah:

Demi Masa:

RENUNGAN BERSAMA:

"Sebaik-baik isteri ialah mengembirakan suami apabila dilihat, apabila suami memerintah dia patuh dan apabila suami tidak ada di sisinya, dia menjaga kehormatan dirinya dan harta kepunyaan suaminya" Hadis (perawi Ahmad&Nasai)

Web TV (**Auto Channel**)

**TVPas**

Jom Belajar di KIAS:

Jom Belajar di KIAS:
Call/SMS: 019-999 7704

Pautan Laman Pemimpin:


Sahabat Setia:

PAHANGKINI.NET

pahangkini

Jom Bersama Sahabat ICT Pahang