Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih. Ibnuhussin@pas.org.my
"Tuan Maktar Hashim menjadi Pengarah Jabatan ICT Pas Pahang baru - PasPahang | Ambil Pengajaran daripada Kekalahan PRK Galas - PasMaran | Penguasaan ICT mampu lonjakkan undi PAS - SU JiCT PasPahang| Jangan jadi pejuang pengecut | Blog PasMaran bukan lidah rasmi Pas Kaw. Maran - ibnuhussin | UMNO Bakal Tumbang di Tenang - SU JiCT PasPahang

Jamuan Hari Raya Pas Kaw Maran Mendapat Sambutan Hangat

Berita drp: MaranDaily Sabtu, 17 Oktober 2009


Chenor (17.10.2009): Pas Kawasan Maran melalui Lajnah Kebajikan Pas Kaw. Maran telah menganjurkan Jamuan Hari Raya dengan tujuan untuk mengeratkan silaturrahim antara pimpinan kawasan dengan ahli pas dan penduduk sekitar.
Alhamdulillah, sambutan amat menggalakkan dan dihadiri oleh pelbagai lapisan masyarakat termasuklan dikalangan ahli BN-UMNO.

Majlis ini telah dirasmikan oleh Pemangku YDP Kawasan maran iaitu Ust Ramli. Manakala doa dibaca oleh Ketua DPP Kawasan maran iaitu Ust. Khairul Azmi Al-Hafiz.

Pengarah Program Raya iaitu Jaafa Mat Tan berkata, jemuan ini adalah untuk bersua muka dan bertanya khabar antara peminmpin pas dan pimpinan lain serta masyarakat setempat dalam memberi kefahaman tentang perjuangan PAS untuk emnegakkan Islam.
Turut menjadi tetamu ialah YDP Pas Kawasan Maran yang bercuti untuk menguruskan Madrasahnya.

Pihak Pas Kawasan Maran mengucapkan Terima Kasih

Shamsuri LiCT PasMaran

0 Responses to Jamuan Hari Raya Pas Kaw Maran Mendapat Sambutan Hangat

Catat Ulasan

e-mutawwif (panduan haji & umrah):

Himpunan Bersih 2.0:

Himpunan Bersih 2.0:

02 Hari, 01 Jam, 16 Minit, 40 Saat lagi ke 09/07/2011 jam 2.00PM

Masa Untuk berubah:

Demi Masa:

RENUNGAN BERSAMA:

"Sebaik-baik isteri ialah mengembirakan suami apabila dilihat, apabila suami memerintah dia patuh dan apabila suami tidak ada di sisinya, dia menjaga kehormatan dirinya dan harta kepunyaan suaminya" Hadis (perawi Ahmad&Nasai)

Web TV (**Auto Channel**)

**TVPas**

Jom Belajar di KIAS:

Jom Belajar di KIAS:
Call/SMS: 019-999 7704

Pautan Laman Pemimpin:


Sahabat Setia:

PAHANGKINI.NET

pahangkini

Jom Bersama Sahabat ICT Pahang