Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih. Ibnuhussin@pas.org.my
"Tuan Maktar Hashim menjadi Pengarah Jabatan ICT Pas Pahang baru - PasPahang | Ambil Pengajaran daripada Kekalahan PRK Galas - PasMaran | Penguasaan ICT mampu lonjakkan undi PAS - SU JiCT PasPahang| Jangan jadi pejuang pengecut | Blog PasMaran bukan lidah rasmi Pas Kaw. Maran - ibnuhussin | UMNO Bakal Tumbang di Tenang - SU JiCT PasPahang

Jk Lajnah ICT - Aksi Di Bilik Operasi...

Berita drp: MaranDaily Rabu, 19 Ogos 2009

Dalam membangunkan Laman Web Pas Kawasan Maran, 7 orang AJK Lajnah ICT PasMaran terlibat yang diketuai oleh Shamsueri, Timb. Latiff, S/u Agong Along, Kewangan Syazalliey, Unit2 Khas Abg Bro Mat, Rohisham & Nammiey.
Ni gambar Super WebMaster PasMaran. Beliau merupakan SUK PasMaran merangkap SU LiCT PasMaran. Berlatarbelakangkan bidang agama (boleh panggil ustaz) dan kini pelajar pjj di peringkat Ijazah Sarjana Muda UKM. Mahir dalam bidang komputer atas minat.

Yang ni plak UK LiCT, banyak menyumbangkan dalam keselamatan JKLiCT. Peranan lebih penting daripada polis, kerana unit ni boleh dikategori sebagai unit jihad.
Kusyuk dalam proses menyiapkan kerja2 meng'update' laman web. dengan harapan agar semua pengunjung berpuas hati.

Tugas menguruskan laman web PasMaran amatlah berat bagi kami yang masih baru dalam bidang ict. Malah, xde sorangpun yang ber'background' ict. Tapi, demi memperjuangkan Islam, kami sanggut menghadapinya. Moga ALlah terima usaha kami. Amin.
Yang ni plak, Abang Bro 'Matt'. Baru ada sorang isteri (kosong 3 lagi) tetapi sanggup memberi komitment yang tinggi kepada LiCT terutamanya dalam persiapan tempat untuk ceramah dan pelancaran laman web PasMaran.

InsyaAllah, Ketua LiCT dalam proses menyiapkan KKII (Kertas Kerja ke 2) dalam usaha LiCT menaikkan nama Pas Kawasan Maran serta mengembalikan kegemilangan Pas Kawasan Maran sebagai Pas Kawasan tercontoh di Pahang. InsyaAllah.

Walau bagaimanapun, kami memerlukan sokongan daripada semua terutamanya Dewan Harian, AJK Kaw. DUP, DPP,DMP dan ahli2 pas.

Sekian,

Ketua LiCT PasMaran 2009/11

0 Responses to Jk Lajnah ICT - Aksi Di Bilik Operasi...

Catat Ulasan

e-mutawwif (panduan haji & umrah):

Himpunan Bersih 2.0:

Himpunan Bersih 2.0:

02 Hari, 01 Jam, 16 Minit, 40 Saat lagi ke 09/07/2011 jam 2.00PM

Masa Untuk berubah:

Demi Masa:

RENUNGAN BERSAMA:

"Sebaik-baik isteri ialah mengembirakan suami apabila dilihat, apabila suami memerintah dia patuh dan apabila suami tidak ada di sisinya, dia menjaga kehormatan dirinya dan harta kepunyaan suaminya" Hadis (perawi Ahmad&Nasai)

Web TV (**Auto Channel**)

**TVPas**

Jom Belajar di KIAS:

Jom Belajar di KIAS:
Call/SMS: 019-999 7704

Pautan Laman Pemimpin:


Sahabat Setia:

PAHANGKINI.NET

pahangkini

Jom Bersama Sahabat ICT Pahang