Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih. Ibnuhussin@pas.org.my
"Tuan Maktar Hashim menjadi Pengarah Jabatan ICT Pas Pahang baru - PasPahang | Ambil Pengajaran daripada Kekalahan PRK Galas - PasMaran | Penguasaan ICT mampu lonjakkan undi PAS - SU JiCT PasPahang| Jangan jadi pejuang pengecut | Blog PasMaran bukan lidah rasmi Pas Kaw. Maran - ibnuhussin | UMNO Bakal Tumbang di Tenang - SU JiCT PasPahang

Pelancaran Laman Web Pas Kawasan Maran...

Berita drp: MaranDaily Rabu, 19 Ogos 2009

Maran 17.08.09: Alhamdulillah, setelah penat lelah JK Lajnah ICT Pas Kawasan Maran membuat persiapan pelancaran laman web & ceramah, akhirnya diizinkan Allah jua walaupun pada peringkat awalnya dihantar ujian hujan yang lebat.

Majlis ini bermula jam 9.45mlm yang dipengerusikan oleh Ustaz Khairul Azmi selaku Ketua DPP Kaw. Maran. Manakala wakil Pas Kawasan mara pula disampaikan oleh TYDP Ust Ramli.

Memandangkan Ketua Lajnah ICT Pusat iaitu Ust Abd Ghani Samsuddin mempunyai urusan yang tidak dapat dielakkan, maka beliau telah mewakilkan kepada Pengarah Lajnah ICT Pas Pahang Iaitu En. Rosli Bakar. Beliau menyeru agar ahli-ahli pas memberi perhatian dan mengambil maklumat berkenaan dengan teknologi maklumat terutamanya sebagai altenatif wadah dalam perjuangan masa kini.

Penceramah jemputan pada malam tersebut ialah Ust Suhaimi Saad selaku Ketua DPP Pahang. Beliau juga menekankan bahawa bertapa peripentinya ICT dalam kehidupan seharian kita pada masa kini. Malah, sesebuah kerajaan boleh jatuh dan bagun melalui penguasaan teknologi maklumat.

Ustaz Suhaimi juga memberikan maklumat dan memaparkan pelbagai fakta berkenaan dengan penyelewengan dan kezaliman kerajaan UMNO-BN terutamanya dalam misinya mengumpul harta kekayaan secara tidak sah.

Selaku Ketua Lajnah ICT Pas Kawasan Maran, saya menyeru agar semua ahli pas dan condong kepada PAS-Islam, berilah sokongan padu kepada pimpinan ulama' terutamanya dalam mengembalikan kegemilangan Islam di bawah pimpinan ulama' & ProIslam.

Wassalam,

Ketua LICT PasMaran

0 Responses to Pelancaran Laman Web Pas Kawasan Maran...

Catat Ulasan

e-mutawwif (panduan haji & umrah):

Himpunan Bersih 2.0:

Himpunan Bersih 2.0:

02 Hari, 01 Jam, 16 Minit, 40 Saat lagi ke 09/07/2011 jam 2.00PM

Masa Untuk berubah:

Demi Masa:

RENUNGAN BERSAMA:

"Sebaik-baik isteri ialah mengembirakan suami apabila dilihat, apabila suami memerintah dia patuh dan apabila suami tidak ada di sisinya, dia menjaga kehormatan dirinya dan harta kepunyaan suaminya" Hadis (perawi Ahmad&Nasai)

Web TV (**Auto Channel**)

**TVPas**

Jom Belajar di KIAS:

Jom Belajar di KIAS:
Call/SMS: 019-999 7704

Pautan Laman Pemimpin:


Sahabat Setia:

PAHANGKINI.NET

pahangkini

Jom Bersama Sahabat ICT Pahang