Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih. Ibnuhussin@pas.org.my
"Tuan Maktar Hashim menjadi Pengarah Jabatan ICT Pas Pahang baru - PasPahang | Ambil Pengajaran daripada Kekalahan PRK Galas - PasMaran | Penguasaan ICT mampu lonjakkan undi PAS - SU JiCT PasPahang| Jangan jadi pejuang pengecut | Blog PasMaran bukan lidah rasmi Pas Kaw. Maran - ibnuhussin | UMNO Bakal Tumbang di Tenang - SU JiCT PasPahang



TEMERLOH : Kira-kira 3,000 orang ramai telah hadir pada majlis perasmian bangunan baru PAS Pahang oleh Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat petang semalam. Bangunan berharga RM600,000.00 itu terletak di Jalan Datuk Bahaman 3, dekat sini. Turut hadir pada majlis itu ialah Naib Presiden PAS yang juga Pesuruhjaya PAS Pahang iaitu Dato' Tuan Ibrahim Tuan Man, Ketua Pemuda PAS Pusat Ustaz Nasruddin Hassan Tantawi, Ketua Perhubungan PKR Pahang Dato' Fauzi Abd Rahman, Pengerusi DAP Pahang Lip Tuck Chee dan kesemua ADUN Pakatan Rakyat Pahang.


Perasmian bermula dengan ucapan ringkas Nik Aziz, menandatangani plak tanda perasmian bangunan dan seterusnya melepaskan belon ke udara sebagai simbolik kebebasan rakyat. Majlis di akhiri dengan jamuan minum petang. Pada sebelah malamnya pula Menteri Besar Kelantan itu berceramah bersama Tuan Ibrahim, Datuk Fauzi dan ADUN Bahau ,YB Teo Kok Seong yang menggantikan Ketua Pemuda DAP (DAP) Kebangsaan, Loke Siew Fook. Ceramah yang berlangsung di tapak Kompleks PAS Pahang, Simpang 4 Kerdau, itu telah dihadiri hampir 10,000 orang. Pada majlis tersebut juga Tuan Guru turut diberi penghurmatan menyampai cek kepada empat waris peserta Dana Taqwa Etiqa yang menerima manfaat berjumlah RM24,000.


(Allahuakhbar3x, terima kasih kepada semua yang memberi sokongan serta hadir di Majlis tersebut. semoga kita semua terus memberi sokongan dan sumbangan kepada PAS Pahang dan PAS cawangan2 agar aktiviti2 jemaah dapat diteruskan dengan lebih jayanya. PAS Maran ucapkan tahniah3x)

0 Responses to Sambutan Pelancaran Bangunan Baru PAS Pahang Dapat Sambutan Hangat... Allahuakhbar 3x

Catat Ulasan

e-mutawwif (panduan haji & umrah):

Himpunan Bersih 2.0:

Himpunan Bersih 2.0:

02 Hari, 01 Jam, 16 Minit, 40 Saat lagi ke 09/07/2011 jam 2.00PM

Masa Untuk berubah:

Demi Masa:

RENUNGAN BERSAMA:

"Sebaik-baik isteri ialah mengembirakan suami apabila dilihat, apabila suami memerintah dia patuh dan apabila suami tidak ada di sisinya, dia menjaga kehormatan dirinya dan harta kepunyaan suaminya" Hadis (perawi Ahmad&Nasai)

Web TV (**Auto Channel**)

**TVPas**

Jom Belajar di KIAS:

Jom Belajar di KIAS:
Call/SMS: 019-999 7704

Pautan Laman Pemimpin:


Sahabat Setia:

PAHANGKINI.NET

pahangkini

Jom Bersama Sahabat ICT Pahang