Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih. Ibnuhussin@pas.org.my
"Tuan Maktar Hashim menjadi Pengarah Jabatan ICT Pas Pahang baru - PasPahang | Ambil Pengajaran daripada Kekalahan PRK Galas - PasMaran | Penguasaan ICT mampu lonjakkan undi PAS - SU JiCT PasPahang| Jangan jadi pejuang pengecut | Blog PasMaran bukan lidah rasmi Pas Kaw. Maran - ibnuhussin | UMNO Bakal Tumbang di Tenang - SU JiCT PasPahang

BERSAMA IPD MARAN...

Berita drp: MaranDaily Jumaat, 6 Ogos 2010

Maran (06082010): PasKawasan Maran telah melakukan "Ziarah Silaturrahim" dengan pegawai dan kakitangan Polis Daerah Maran yang dihadiri oleh Pimpinan Tertinggi Pas Kawasan Maran.

Majlis ramah mesra ini bermula jam 9.00pagi dan berakhir jam 11.15pagi. Alhamdulillah, ketibaan pimpinan PasMaran disambut baik oleh pegawai-pegawai dan kakitangan IPD Maran.

9.20pg, Pimpinan Pas Maran dijemput mendengar taklimat oleh Ketua Polis Daerah bersama-sama dengan Ketua-Ketua Balai Polis lain dan pegawai sempena dengan anugerah penghargaan kepada kakitangan yang terlibat dengan program "Keluarga Angkat" yang dianjurkan oleh IPD Maran.
Dalam pertemuan tersebut, Pimpinan Pas Maran diberi taklimat berkenaan dengan perkembangan gerak kerja dan pembasmian jenayah yang dilakukan oleh IPD Maran terutamanya dalam mengekalkan keharmonian dan kesejahteraan penduduk di Daerah Maran.

Sifat keterbukaan dan keprofesionalan yang ditunjukkan oleh Ketua Polis Daerah terhadap kunjungan Pimpinan PasMaran perlu dicontohi oleh penguatkuasa dan jabatan-jabatan kerajaan yang lain agar persepsi negatif rakyat terhadap penguatkuasa dapat dihapuskan.
Pas Kawasan Maran merakamkan terima kasih yang tidak terhingga kepada Ketua Polis Daerah maran, Pegawai-pegawai, dan seluruh kakitangan IPD kerana telah memberikan layangan yang sangat baik kepada kami. Menurut Pemangku YDP PasMaran Ustaz Ramli Awang Abd Rahman, ia sangat positif dan diharap ia berterusan. malah IPD Maran banyak memberi kerjasama terhadap IPD Maran.

Pas Maran berharap ADK, Majlis Daerah Maran (MDM), Pejabat Agama Daerah, Jabatan-jabatan kerajaan yang lain memberi kerjasama kepada Pas Maran untuk melaksanakan sesi riarah dengan tujuan untuk mengeratkan silaturrahim dan berbincang masalah yang dihadapi rakyat maran agar dapat diselesaikan secara bersama.

MaranDaily
"Berani Kerana Benar"

0 Responses to BERSAMA IPD MARAN...

Catat Ulasan

e-mutawwif (panduan haji & umrah):

Himpunan Bersih 2.0:

Himpunan Bersih 2.0:

02 Hari, 01 Jam, 16 Minit, 40 Saat lagi ke 09/07/2011 jam 2.00PM

Masa Untuk berubah:

Demi Masa:

RENUNGAN BERSAMA:

"Sebaik-baik isteri ialah mengembirakan suami apabila dilihat, apabila suami memerintah dia patuh dan apabila suami tidak ada di sisinya, dia menjaga kehormatan dirinya dan harta kepunyaan suaminya" Hadis (perawi Ahmad&Nasai)

Web TV (**Auto Channel**)

**TVPas**

Jom Belajar di KIAS:

Jom Belajar di KIAS:
Call/SMS: 019-999 7704

Pautan Laman Pemimpin:


Sahabat Setia:

PAHANGKINI.NET

pahangkini

Jom Bersama Sahabat ICT Pahang