Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih. Ibnuhussin@pas.org.my
"Tuan Maktar Hashim menjadi Pengarah Jabatan ICT Pas Pahang baru - PasPahang | Ambil Pengajaran daripada Kekalahan PRK Galas - PasMaran | Penguasaan ICT mampu lonjakkan undi PAS - SU JiCT PasPahang| Jangan jadi pejuang pengecut | Blog PasMaran bukan lidah rasmi Pas Kaw. Maran - ibnuhussin | UMNO Bakal Tumbang di Tenang - SU JiCT PasPahang

Perjelaskan Isu-Isu Semasa Kepada Rakyat - Ust Idris Ahmad

Berita drp: MaranDaily Isnin, 12 April 2010


Temin : Badan Perhubungan Pas Negeri Pahang melalui Jabatan Peneranagn Pas Negeri pahang (Japen) telah menganjurkan Taklimat Isu-Isu Semasa yang melibatkan semua peringkat pimpinan iaitu pimpinan cawangan, kawasan dan negeri.


Program ini telah dirasmikan oleh Ust Idris Ahmad iaitu Ketua Penerangan Pas Pusat yang turun ke Negeri Pahang untuk menjelaskan pelbagai isu-isu semasa yang melibatkan ketirisan dan ketidakamanah pimpinan Kerajaan UMNO-BN dalam menguruskan hak-hak rakyat.
Selain Penerangan yang dibuat oleh pimpinan Peneranagn di Pusat dan Negeri, Pas Pahang juga telah menjemput Setiausaha Agung Persatuan Pengguna Malaysia (FOMCA) yang menerangkan berkenaan dengan hak-hak pengguna dalam kehidupan seharian.

Majlis ini telah berlansung bermula jam 9.00pg dan berakhir jam 4.30ptg. InsyaAllah dengan penjelasan dan bukti-bukti yang dijelaskan oleh pihak penerangan mampu memberi kekuatan hujjah dan penerangan Pas Pahang dalam mendapatkan sokongan rakyat dalam menguasai Pilihanraya yang akan datang.

marandaily.cjb.net

1 Responses to Perjelaskan Isu-Isu Semasa Kepada Rakyat - Ust Idris Ahmad

  1. Tanpa Nama Says:
  2. Jangan lupa jelaskan kemana duit derma kami pergi..

    Celik IT

     

Catat Ulasan

e-mutawwif (panduan haji & umrah):

Himpunan Bersih 2.0:

Himpunan Bersih 2.0:

02 Hari, 01 Jam, 16 Minit, 40 Saat lagi ke 09/07/2011 jam 2.00PM

Masa Untuk berubah:

Demi Masa:

RENUNGAN BERSAMA:

"Sebaik-baik isteri ialah mengembirakan suami apabila dilihat, apabila suami memerintah dia patuh dan apabila suami tidak ada di sisinya, dia menjaga kehormatan dirinya dan harta kepunyaan suaminya" Hadis (perawi Ahmad&Nasai)

Web TV (**Auto Channel**)

**TVPas**

Jom Belajar di KIAS:

Jom Belajar di KIAS:
Call/SMS: 019-999 7704

Pautan Laman Pemimpin:


Sahabat Setia:

PAHANGKINI.NET

pahangkini

Jom Bersama Sahabat ICT Pahang