Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih. Ibnuhussin@pas.org.my
"Tuan Maktar Hashim menjadi Pengarah Jabatan ICT Pas Pahang baru - PasPahang | Ambil Pengajaran daripada Kekalahan PRK Galas - PasMaran | Penguasaan ICT mampu lonjakkan undi PAS - SU JiCT PasPahang| Jangan jadi pejuang pengecut | Blog PasMaran bukan lidah rasmi Pas Kaw. Maran - ibnuhussin | UMNO Bakal Tumbang di Tenang - SU JiCT PasPahang

TABIKA KEMAS DIANAK TIRIKAN...

Berita drp: MaranDaily Selasa, 2 Mac 2010

Bangunan tabika sudah uzur - sinar

JENGKA 16 – Keadaan bangunan yang uzur menempatkan tiga kelas untuk Tabika Kemas Felda Jengka 16 mengundang ketidakselesaan kanak-kanak, juga menimbulkan kebimbangan kepada ibu bapa.

Pengerusi Tabika Kemas Jengka 16 selaku Ketua Penerangan Pemuda Bahagian Kuala Krau, Mustaza Omar berkata, keadaan bangunan yang boleh dikatakan ketinggalan zaman apabila dimakan anai-anai, serba kekurangan dan tidak dapat memenuhi keperluan semasa pelajar.

Menurutnya, bangunan separuh batu dan papan ini sememangnya sudah berusia dan tidak lagi sesuai dan selamat untuk digunakan dengan keadaan sekarang memandangkan usianya lebih daripada 20 tahun.

“Kini pelajar adalah generasi ketiga dan keempat peneroka namun bangunan masih seperti dahulu dan tiada pembaharuan serta tidak pernah dibaiki... selanjutnya

{Ke mana perginya Jab. Kebajikan Masyarakat...? kalau dilihat dalam media masa, pihak kemas begitu agresif membela nasib pelajar apabila konongnya diganggu oleh Pakatan Rakyat. Tapi, realitinya kemudahan asas pelajar di Kemas sebenarnya terabai dan disisihkan. harap YB dan pihak bertanggungjawab ambil perhatian...}

4 Responses to TABIKA KEMAS DIANAK TIRIKAN...

  1. hamPAS Says:
  2. Apa kaitan dgn Jabatan Kebajikan Masyarakat?
    KEMAS bukan bawah Jabatan KEMAJUAN Masyarakat ker?

    Apa kebenda la korang ni, fakta tu pun x reti?

    Bengong!

     
  3. um-Nooo Says:
  4. Jabatan Kemajuan Masyarakat untuk majukan masyarakat...
    tapi kalau masyarakat ada masalah...
    itu perlu kebajikan... kalau 'bengong' tak faham xpe...
    memang nama pun 'bengong'...

    Kalau masalah kecil camnipun xleh selesai... mcm KEMAS nak maju...
    makin mundur ada lah////

    mujahid chenor

     
  5. Alhamdulillah...
    ada juga org UM-NO yang cerdik...
    walaupun x byak... tapi okla...
    pepun trima kasih...
    bila dah cerdik betul, jangan dok sokong UM-NO lagi...
    sebab yg atas tu x cerdik... x amanah... x taat kepada Allah...

    MaranDaily

     
  6. hamPAS Says:
  7. um-Nooo yg bengong, PahangKini.net juga yg bengong....

    Bengong tu aku tujukan pada tukang tulis artikel ni. Sbb dah bengong sgt... kah kah kah...

    KEMAS lain, JKM lain la fungsi diorg oi... korang ni kalau setakat ceramah bukan main, rupanya otak mcm tin kosong!...

    #$%^&*()(*&^%$@#$%^&*(&^%
    $#@#$%^&*&^!@#$%^&*(*&^%$#@#$%^&*(*&^%$#@#$%^&*&^%$#@#$%^&*(*&^%$#@!@#$%^&*(*&^%$#][][@#$%^&*()(*&^%$#@@#$%^&

    *(*&^%$#@!@#$%^&*()(*&^%$%^&^%$#@#$%^&*(*&^%][];'$#@!@#@#$%^&*()(*&^*(*&^%^&*(*&^%$%^%$#@!@#$%^&&^%^&*(*&^%$#$%^&*(*&^%$#$%^&**&^%$#@#$%^&*(*&^%$#@#$%^&*(*&^%$#@$%^&*(*&^%$#@#$%^&*&^%$#

    @#$%^&*(*&^%$#@#$%^&*(*&^%$#@#$%^&*(*&^%$#@@#$%^&*()*^%$#$%^&^%$#%^&%$!#$#@#$%^&^%^&^&*&*(*&^%$#@$#$#@#$%^&&^%$#@!@@!!#@#@#@@!@!@#$#$%%$%^&%^&*)(*%&%^&*(){}{:"(*^&*({&*

    ({(*%^&*!}!

     

Catat Ulasan

e-mutawwif (panduan haji & umrah):

Himpunan Bersih 2.0:

Himpunan Bersih 2.0:

02 Hari, 01 Jam, 16 Minit, 40 Saat lagi ke 09/07/2011 jam 2.00PM

Masa Untuk berubah:

Demi Masa:

RENUNGAN BERSAMA:

"Sebaik-baik isteri ialah mengembirakan suami apabila dilihat, apabila suami memerintah dia patuh dan apabila suami tidak ada di sisinya, dia menjaga kehormatan dirinya dan harta kepunyaan suaminya" Hadis (perawi Ahmad&Nasai)

Web TV (**Auto Channel**)

**TVPas**

Jom Belajar di KIAS:

Jom Belajar di KIAS:
Call/SMS: 019-999 7704

Pautan Laman Pemimpin:


Sahabat Setia:

PAHANGKINI.NET

pahangkini

Jom Bersama Sahabat ICT Pahang