Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih. Ibnuhussin@pas.org.my
"Tuan Maktar Hashim menjadi Pengarah Jabatan ICT Pas Pahang baru - PasPahang | Ambil Pengajaran daripada Kekalahan PRK Galas - PasMaran | Penguasaan ICT mampu lonjakkan undi PAS - SU JiCT PasPahang| Jangan jadi pejuang pengecut | Blog PasMaran bukan lidah rasmi Pas Kaw. Maran - ibnuhussin | UMNO Bakal Tumbang di Tenang - SU JiCT PasPahang

PahangKini.net Disabotaj Musuh Cyber...

Berita drp: MaranDaily Selasa, 23 Mac 2010

Pahangkini.net merupakan laman rasmi Jabatan Penerangan PAS Pahang (JAPEN) yang diselia & dibangunkan olej Jabatan ICT PAS Negeri yang diwujudkan bertujuan untuk menyalukan maklumat terus kepada rakyat Malaysia khususnya Pahang berkenaan dengan perjuangan PAS di Negeri Pahang.

Dalam merealisasikan matlamat ini, pelbagai onak duri yang terpaksa dihadapi oleh KRU Pahangkini.net sama ada dalam dunai realiti atau maya. Malah, musuh-musuh Islam dalam alam mana sekalipun tidak akan berdiam diri dalam usaha untuk melemahkan semangat juang para mujahidin. Walau bagaimanapun Allah tetap bersama-sama dengan pejuang-pejuang Islam.

Untuk makluman sahabat pelayar, selepas Isyak malam tadi, pahangkini.net telah di hack oleh musuh Islam maya. Akibat serangan yang tak bertanggungjawab tersebut, pahangkini.net terpaksa dihentikan seketika dan akan dipulihkan oleh KRU Teknikal pahangkini.net dengan kerjasama JICT PasPahang dalam jangka masa terdekat. KRU pahangkini.net memohon maaf atas kusulitan yang dihadapi.

KRU pahangkini.net

1 Responses to PahangKini.net Disabotaj Musuh Cyber...

  1. Kulup Says:
  2. "pahangkini.net telah di hack oleh musuh Islam maya"

    kerja UMNO la ni... tul tak? bukan apa, terjadi apa2 yg buruk terhadap PAS atau negara ini, semua kerja UMNO. UMNO mana ada jasa kepada negara kita...

    Untuk makluman, PAS telah banyak berjasa kepada Malaysia, apatah lagi apabila berpadu tenaga dengan DAP (Islam?) dan PKR (Islam?).

    Lawan tetap Lawan, biarpun telah mati pucuk....

     

Catat Ulasan

e-mutawwif (panduan haji & umrah):

Himpunan Bersih 2.0:

Himpunan Bersih 2.0:

02 Hari, 01 Jam, 16 Minit, 40 Saat lagi ke 09/07/2011 jam 2.00PM

Masa Untuk berubah:

Demi Masa:

RENUNGAN BERSAMA:

"Sebaik-baik isteri ialah mengembirakan suami apabila dilihat, apabila suami memerintah dia patuh dan apabila suami tidak ada di sisinya, dia menjaga kehormatan dirinya dan harta kepunyaan suaminya" Hadis (perawi Ahmad&Nasai)

Web TV (**Auto Channel**)

**TVPas**

Jom Belajar di KIAS:

Jom Belajar di KIAS:
Call/SMS: 019-999 7704

Pautan Laman Pemimpin:


Sahabat Setia:

PAHANGKINI.NET

pahangkini

Jom Bersama Sahabat ICT Pahang