Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih. Ibnuhussin@pas.org.my
"Tuan Maktar Hashim menjadi Pengarah Jabatan ICT Pas Pahang baru - PasPahang | Ambil Pengajaran daripada Kekalahan PRK Galas - PasMaran | Penguasaan ICT mampu lonjakkan undi PAS - SU JiCT PasPahang| Jangan jadi pejuang pengecut | Blog PasMaran bukan lidah rasmi Pas Kaw. Maran - ibnuhussin | UMNO Bakal Tumbang di Tenang - SU JiCT PasPahang

JUALAN MURAH UNTUK YB PR TIDAK AMANAH...

Berita drp: MaranDaily Khamis, 4 Mac 2010

Giliran Ahli Parlimen Bagan Serai keluar PKR

KUALA LUMPUR - Ahli Parlimen Bagan Serai dari Parti Keadilan Rakyat (PKR) dari Bagan Serai, Mohsin Fadzil Samsuri, semalam mengisytiharkan keluar parti dan menjadi wakil rakyat bebas.:

Beliau menjadi Ahli Parlimen ketiga PKR yang berbuat demikian setelah Datuk Seri Zahrain Mohamed Hashim dari Bayan Baru dan Tan Tee Beng dari Nibong Tebal.

Bercakap kepada pemberita, Mohsin berkata, punca utama beliau bertindak keluar didorong oleh pendirian parti mengenai kalimah Allah yang dilihat bercanggah dengan prinsipnya.

“Kepercayaan dan keyakinan yang saya letakkan pada perjuangan PKR dan Pakatan Rakyat khususnya dalam mengembalikan kedudukan khusus Islam telah terhakis dengan perkembangan terbaru berkaitan Islam.:

“Atas nama Allah, saya ingin mengumumkan mahu keluar dari PKR,” katanya dalam sidang media bersama bekas Setiausaha Agung PKR, Datuk Salehuddin Hashim di sini.:

Beliau berkata, tidak berupaya untuk melaksanakan tanggungjawab dengan baik berikutan masalah dalaman dan sabotaj dalam parti... sinarharian

{berita YB PKR keluar parti kini menjadi2, malah penyakit ini kian merebab. Walau bagaimanapun, ke'gillan' budaya keluar parti ini akan terhenti sehingga yang kekal adalah yang terpilih dan teguh dengan perjuangan patri. Menurut Dato' Hj Mahfuz, PKR dalam proses pembersihan daripada Pimpinan & YB yang kotor & tak beramanah. InsyaAllah, dengan keluarnya najis2 ini akan memberikan kemenangan yang besar kepada PR dalam PRU13 akan datang}

0 Responses to JUALAN MURAH UNTUK YB PR TIDAK AMANAH...

Catat Ulasan

e-mutawwif (panduan haji & umrah):

Himpunan Bersih 2.0:

Himpunan Bersih 2.0:

02 Hari, 01 Jam, 16 Minit, 40 Saat lagi ke 09/07/2011 jam 2.00PM

Masa Untuk berubah:

Demi Masa:

RENUNGAN BERSAMA:

"Sebaik-baik isteri ialah mengembirakan suami apabila dilihat, apabila suami memerintah dia patuh dan apabila suami tidak ada di sisinya, dia menjaga kehormatan dirinya dan harta kepunyaan suaminya" Hadis (perawi Ahmad&Nasai)

Web TV (**Auto Channel**)

**TVPas**

Jom Belajar di KIAS:

Jom Belajar di KIAS:
Call/SMS: 019-999 7704

Pautan Laman Pemimpin:


Sahabat Setia:

PAHANGKINI.NET

pahangkini

Jom Bersama Sahabat ICT Pahang