Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih. Ibnuhussin@pas.org.my
"Tuan Maktar Hashim menjadi Pengarah Jabatan ICT Pas Pahang baru - PasPahang | Ambil Pengajaran daripada Kekalahan PRK Galas - PasMaran | Penguasaan ICT mampu lonjakkan undi PAS - SU JiCT PasPahang| Jangan jadi pejuang pengecut | Blog PasMaran bukan lidah rasmi Pas Kaw. Maran - ibnuhussin | UMNO Bakal Tumbang di Tenang - SU JiCT PasPahang

Jentera Pilihanraya PASPAHANG Sedia Gempur Ulu Selangor

Berita drp: MaranDaily Sabtu, 27 Mac 2010

TEMERLOH: PAS Negeri Pahang akan menghantar petugas seramai mungkin bagi membantu Pakatan Rakyat (PR) menghadapi pilihanraya kecil Parlimen Hulu Selangor yang dijangka akan diadakan tidak berapa lama lagi.

Pesuruhjaya PAS Pahang, Dato’ Tuan Ibrahim Tuan Man dalam dalam sidang media, di pejabatnya selepas mempengerusikan Mesyuarat Badan Perhubungan PAS Pahang, sebentar tadi berkata mesyuarat telah pun memutuskan akan menghantar petugas pilihanraya mengikut fasal-fasal pilihanraya yang ditetapkan.

Pilihanraya kecil Parlimen Hulu Selangor dijangkakan akan diadakan dalam masa terdekat berikutan kematian Ahli Parlimennya Datuk Dr Zainal Abidin Ahmad, 71, baru-baru ini.

Kita akan mengarahkan petugas kita turun membantu bagi memastikan kemenangan diperolehi PR dalam pilihanraya yang diadakan kata Tuan Ibrahim.

Mengenai peluang PR dalam pilihanraya kecil tersebut Tuan Ibrahim yang juga Naib Presiden PAS berkeyakinan PR akan menang berdasarkan banyak isu yang membebankan Umno serta prestasi baik kerajaan PR Selangor.

“Banyak isu yang sedang berlaku sekarang membelenggu Umno. Kita ada tiga isu besar yang membabitkan kes Dato’ Seri Anwar Ibrahim, isu 1 Malaysia 1 Israel dan isu lompat parti. Isu ini akhirnya menjadi beban kepada mereka. Kesemua isu ini akan kita dedahkan dan Umno begitu sulit untuk menjawabnya.

”PAS yakin apa yang diusahakan kerajaan Selangor selama dua tahun lebih selepas pemerintahannya akan berjaya mempengaruhi pengundi,”katanya. pahangkini.net

{InsyaAllah, dengan suasana politik yang ada hari ini, InsyaAllah PR akan menang}

0 Responses to Jentera Pilihanraya PASPAHANG Sedia Gempur Ulu Selangor

Catat Ulasan

e-mutawwif (panduan haji & umrah):

Himpunan Bersih 2.0:

Himpunan Bersih 2.0:

02 Hari, 01 Jam, 16 Minit, 40 Saat lagi ke 09/07/2011 jam 2.00PM

Masa Untuk berubah:

Demi Masa:

RENUNGAN BERSAMA:

"Sebaik-baik isteri ialah mengembirakan suami apabila dilihat, apabila suami memerintah dia patuh dan apabila suami tidak ada di sisinya, dia menjaga kehormatan dirinya dan harta kepunyaan suaminya" Hadis (perawi Ahmad&Nasai)

Web TV (**Auto Channel**)

**TVPas**

Jom Belajar di KIAS:

Jom Belajar di KIAS:
Call/SMS: 019-999 7704

Pautan Laman Pemimpin:


Sahabat Setia:

PAHANGKINI.NET

pahangkini

Jom Bersama Sahabat ICT Pahang