Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih. Ibnuhussin@pas.org.my
"Tuan Maktar Hashim menjadi Pengarah Jabatan ICT Pas Pahang baru - PasPahang | Ambil Pengajaran daripada Kekalahan PRK Galas - PasMaran | Penguasaan ICT mampu lonjakkan undi PAS - SU JiCT PasPahang| Jangan jadi pejuang pengecut | Blog PasMaran bukan lidah rasmi Pas Kaw. Maran - ibnuhussin | UMNO Bakal Tumbang di Tenang - SU JiCT PasPahang

ZAMBRY BAKAL TERBAKAR LAGI...

Berita drp: MaranDaily Isnin, 8 Februari 2010


Rakyat Perak mungkin akan bertukar Menteri Besar lagi esok sebelum habis waktu pejabat. Selepas PRU12, Rakyat Perak telah mengamanahkan DS IR Md Nizar Jamaluddin sebagai MB Perak dan telah pelaksanakan pelbagai tugas sebagai YB. Atas kejahilan dan kebodohan 3 YB menjadi 'katak', maka kerajaan yang dipilih oleh Rakyat jatuh.

Maka 17 Mac 2009 bermulalah pentadbiran MB Haram Umno-BN DS Zambry menduduki takhta Kerajaan Perak. Ini menyebabkan berlakunya ketidaktenteraman rakyat perak.

Atas nama keadilah, 11 Mei 2009 Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur memutuskan bahawa DS Nizar kelal MB. Ini meyebabkan Kerajaan UMNO-BN menggunakan segala kuasanya di pusat & istana untuk merampas Kerajaan Rakyat di Perak.

12 Mei 2009, MB Haram Zambry mendapat kuasa untuk mentadbir Perak melalui kuasa Mahkamah Rayuan. Dan dengan kehendak UMNO-BN, Mahkamah Rayuan membatalkan keputusan Mahkamah Tinggi pada 22 Mei 2009.

Setelah kecelaruan dan ketidaktentuan ini berlaku, maka perak diambang gelora. MB Haram mula menggunakan segala kuasanya dan harta2 rakyat untuk membuat projek2 mega agar menampakkan pembangunan di bawah pentadbirannya. Sedangkan, segala projek tersebut hanya sekadar hiasan luaran dan untuk melepaskan batuk di tangga sahaja.

Semoga doa keramat daripada rakyat perak yang teraniaya, rakyat malaysia yang prohati akan menumbangkan kerajaan Haram UMNO-BN di perak. Doa juga dipanjatkan kepada Ilahi, agar memberi kekuatan kepada Hakim2 yang mengendalikan kes ini dengan membuat keputusan yang telus, benar dan berani.
ibnuhussin5

0 Responses to ZAMBRY BAKAL TERBAKAR LAGI...

Catat Ulasan

e-mutawwif (panduan haji & umrah):

Himpunan Bersih 2.0:

Himpunan Bersih 2.0:

02 Hari, 01 Jam, 16 Minit, 40 Saat lagi ke 09/07/2011 jam 2.00PM

Masa Untuk berubah:

Demi Masa:

RENUNGAN BERSAMA:

"Sebaik-baik isteri ialah mengembirakan suami apabila dilihat, apabila suami memerintah dia patuh dan apabila suami tidak ada di sisinya, dia menjaga kehormatan dirinya dan harta kepunyaan suaminya" Hadis (perawi Ahmad&Nasai)

Web TV (**Auto Channel**)

**TVPas**

Jom Belajar di KIAS:

Jom Belajar di KIAS:
Call/SMS: 019-999 7704

Pautan Laman Pemimpin:


Sahabat Setia:

PAHANGKINI.NET

pahangkini

Jom Bersama Sahabat ICT Pahang