Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih. Ibnuhussin@pas.org.my
"Tuan Maktar Hashim menjadi Pengarah Jabatan ICT Pas Pahang baru - PasPahang | Ambil Pengajaran daripada Kekalahan PRK Galas - PasMaran | Penguasaan ICT mampu lonjakkan undi PAS - SU JiCT PasPahang| Jangan jadi pejuang pengecut | Blog PasMaran bukan lidah rasmi Pas Kaw. Maran - ibnuhussin | UMNO Bakal Tumbang di Tenang - SU JiCT PasPahang

PENEROKA BAKAL JADI JUTAWAN...

Berita drp: MaranDaily Khamis, 11 Februari 2010

Lembaga Kemajuan Tanah Persekutuan (Felda) semalam telah memperolehi penangguhan perlaksanaan keputusan Mahkamah Persekutuan yang memerintahkan bayar ganti rugi RM11 juta kepada 354 peneroka sementara menunggu permohonan sementara terhadap keputusan itu diputuskan.

Hasil daripada penangguhan keputusan ini akan meningkatkan kos yang terpaksa ditanggung oleh Felda berdasarkan persen harian dan tahunan daripada tarikh diputuskan hukuman.

Syabas dan tahniah kepada semua peneroka Felda Kemahan, Kelantan kerana berani menegakkan kebenaran dan keadilan walaupun ditekan dan diugut oleh pelbagai pihak.

Yakinlah bahawa Allah sentiasa bersama2 dengan orang yang benar. Malah, sepatutnya semua peneroka Felda bangkit bersama dengan NGO2 & Parti Islam Semalaysia PAS untuk emnegakkan keadilan dan mendapatkan kembali hak2 peneroka yang telah sekian lama dimamah oleh pemimpin & organisasi yang tidak bermaruah.

ibnuhussin5

0 Responses to PENEROKA BAKAL JADI JUTAWAN...

Catat Ulasan

e-mutawwif (panduan haji & umrah):

Himpunan Bersih 2.0:

Himpunan Bersih 2.0:

02 Hari, 01 Jam, 16 Minit, 40 Saat lagi ke 09/07/2011 jam 2.00PM

Masa Untuk berubah:

Demi Masa:

RENUNGAN BERSAMA:

"Sebaik-baik isteri ialah mengembirakan suami apabila dilihat, apabila suami memerintah dia patuh dan apabila suami tidak ada di sisinya, dia menjaga kehormatan dirinya dan harta kepunyaan suaminya" Hadis (perawi Ahmad&Nasai)

Web TV (**Auto Channel**)

**TVPas**

Jom Belajar di KIAS:

Jom Belajar di KIAS:
Call/SMS: 019-999 7704

Pautan Laman Pemimpin:


Sahabat Setia:

PAHANGKINI.NET

pahangkini

Jom Bersama Sahabat ICT Pahang