Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih. Ibnuhussin@pas.org.my
"Tuan Maktar Hashim menjadi Pengarah Jabatan ICT Pas Pahang baru - PasPahang | Ambil Pengajaran daripada Kekalahan PRK Galas - PasMaran | Penguasaan ICT mampu lonjakkan undi PAS - SU JiCT PasPahang| Jangan jadi pejuang pengecut | Blog PasMaran bukan lidah rasmi Pas Kaw. Maran - ibnuhussin | UMNO Bakal Tumbang di Tenang - SU JiCT PasPahang

TAMRIN & QIAMULLAY DI JENGKA 4 - Perubahan

Berita drp: MaranDaily Isnin, 14 Disember 2009

Lajnah Tarbiyyah Pas Kawasan Maran telah merangka satu program pertarbiyyahan ahli dan jemaah Islam yang berada di Dun Kuala Sentul bertempat di Masjid Jengka 4, pada 18.12.09 (Jumaat).

Menurut Ketua Lajnah Tarbiyyah iaitu Ustaz Murad Mustafa, program ini adalah bertujuan melatih jemaah untuk berqiamullai bersama2 jemaah, berdiskusi tentang masalah dan isu semasa serta merapatkan silaturrahim antara pimpinan kawasan dengan penduduk sekitar.

Program ini bermula dengan pendaftaran pada jam 6.30pt, solat maghrib serta kuliah maghrib. Selepas solat Isyak, sedikit diskusi dan sesi dialog antara penduduk kampung dengan pimpinan kawasan maran. Manakala, jamuan malam di sediakan.

"Kami menjemput semua ummat Islam di Dun Luit dan Umumnya Pahang untuk menghadiri majlis ini demi mendapat kefahaman tentang Islam serta mentarbiahkan diri kita dalam menghadapi arus perdana ini." Katanya.

Laporan: KRU Wartawan LiCT PasMaran

0 Responses to TAMRIN & QIAMULLAY DI JENGKA 4 - Perubahan

Catat Ulasan

e-mutawwif (panduan haji & umrah):

Himpunan Bersih 2.0:

Himpunan Bersih 2.0:

02 Hari, 01 Jam, 16 Minit, 40 Saat lagi ke 09/07/2011 jam 2.00PM

Masa Untuk berubah:

Demi Masa:

RENUNGAN BERSAMA:

"Sebaik-baik isteri ialah mengembirakan suami apabila dilihat, apabila suami memerintah dia patuh dan apabila suami tidak ada di sisinya, dia menjaga kehormatan dirinya dan harta kepunyaan suaminya" Hadis (perawi Ahmad&Nasai)

Web TV (**Auto Channel**)

**TVPas**

Jom Belajar di KIAS:

Jom Belajar di KIAS:
Call/SMS: 019-999 7704

Pautan Laman Pemimpin:


Sahabat Setia:

PAHANGKINI.NET

pahangkini

Jom Bersama Sahabat ICT Pahang