Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih. Ibnuhussin@pas.org.my
"Tuan Maktar Hashim menjadi Pengarah Jabatan ICT Pas Pahang baru - PasPahang | Ambil Pengajaran daripada Kekalahan PRK Galas - PasMaran | Penguasaan ICT mampu lonjakkan undi PAS - SU JiCT PasPahang| Jangan jadi pejuang pengecut | Blog PasMaran bukan lidah rasmi Pas Kaw. Maran - ibnuhussin | UMNO Bakal Tumbang di Tenang - SU JiCT PasPahang

Lawatan SU Perhubungan Pas Pahang Mantapkan Organisasi & Perjuangan

Berita drp: MaranDaily Isnin, 14 Disember 2009

Pas Negeri Pahang melalui Setiausaha Perhubungan telah melakukan lawatan audit dalaman di seluruh 14 Kawasan di Pahang. Lawatan tersebut dihadiri oleh Pengarah JPN, Pengarah Japen, YDP Lajnah Tarbiyyah Negeri, Wakil Jabatan ICT, dan SUK Negeri.
Dalam lawatan ini, beberapa pemeriksaan terhadap sistem perfailan dan pengurusan pejabat serta organisasi ditekankan agar Perjalanan pengurusan Parti Pas adalah selaras dengan dasar serta mengikut arahan pusat.

Setiausaha Perhubungan Pas Negeri Pahang, Ustaz Roslan Zainal Al-Ahmadi memberi penerangan berkenaan PIPP serta memuji pengurusan organisasi dan kewangan Pas Kawasan Maran.
Pas Kawasan Maran sebelum ini telah memperolehi anugerah Kawasan terbaik sejak tahun 1996 lagi. Oleh itu, Pimpinan Pas Kawasan dan ahli akan berusaha mengekalkan kejuaraan serta meningkatkan keccekapan dalam menawan hati dan mendapat undi daripada pengundi di Parlimen Maran.

Antara yang menyertai taklimat dan bangkel tersebut ialah Pimpinan Pas Kawasan Maran dan Pimpinan Cawangan.

Sumber: KRU Wartawan LiCT PasMaran

1 Responses to Lawatan SU Perhubungan Pas Pahang Mantapkan Organisasi & Perjuangan

  1. Bro Jan... Says:
  2. mga mrn jd cyh d phg...

     

Catat Ulasan

e-mutawwif (panduan haji & umrah):

Himpunan Bersih 2.0:

Himpunan Bersih 2.0:

02 Hari, 01 Jam, 16 Minit, 40 Saat lagi ke 09/07/2011 jam 2.00PM

Masa Untuk berubah:

Demi Masa:

RENUNGAN BERSAMA:

"Sebaik-baik isteri ialah mengembirakan suami apabila dilihat, apabila suami memerintah dia patuh dan apabila suami tidak ada di sisinya, dia menjaga kehormatan dirinya dan harta kepunyaan suaminya" Hadis (perawi Ahmad&Nasai)

Web TV (**Auto Channel**)

**TVPas**

Jom Belajar di KIAS:

Jom Belajar di KIAS:
Call/SMS: 019-999 7704

Pautan Laman Pemimpin:


Sahabat Setia:

PAHANGKINI.NET

pahangkini

Jom Bersama Sahabat ICT Pahang