Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih. Ibnuhussin@pas.org.my
"Tuan Maktar Hashim menjadi Pengarah Jabatan ICT Pas Pahang baru - PasPahang | Ambil Pengajaran daripada Kekalahan PRK Galas - PasMaran | Penguasaan ICT mampu lonjakkan undi PAS - SU JiCT PasPahang| Jangan jadi pejuang pengecut | Blog PasMaran bukan lidah rasmi Pas Kaw. Maran - ibnuhussin | UMNO Bakal Tumbang di Tenang - SU JiCT PasPahang

KONVENSYEN ICT PAS NEGERI PAHANG

Berita drp: MaranDaily Sabtu, 19 Disember 2009

Jabatan ICT Pas Negeri Pahang akan menganjurkan Konvensyen ICT Pas Pahang yang akan diadakan pada 23 Januari 2010, bertempat di Dewan Putra, Balok Kuantan. Program ini adalah merupakan roadShow Jabatan ICT Pas Pusat bersama ICT negeri dalam memberi kefahaman dan ilmu yang berguna berkenaan penggunaan ICT sebagai medium dakhwah dan senjata untuk digunakan apabila berlaku Pilihanraya Kecil (PRK) atau PRU 13 akan datang.

Menurut Pengarah Jabatan ICT Pas Negeri Pahang iaitu En Roslin Bakar yang beribu pejabat di Badan Perhubungan Pas Negeri Pahang, Temerloh berkata, kerjasama yang erat antara JITP & JICT Pahang akan meningkatkan lagi pengetahuan & kecekapan petugas-petugas ICT apabila diperlukan dari semasa ke semasa.

Mohd Shamsuri Hussin selaku Timbalan Pengarah Jabatan ICT Pahang telah diamanahkan untuk menjadi Pengarah Program tersebut dan akan cuba lakukan yang terbaik memandangkan ini adalah program melibatkan ICT pertama diadakan di Negeri Pahang. Malah, kepentingan ICT kepada PAS amatlah jelas terutamanya dalam menglobalkan dakwah melampaui sempadan negara, mengsistematikkan pengurusan, memantapkan jentera pilihanraya serta menjadi media altenatif yang berbisa untuk melawan dan menangkis serangan oleh pihak musuh terutamanya berkenaan isu2 semasa.

-KRU LiCT PasMaran

2 Responses to KONVENSYEN ICT PAS NEGERI PAHANG

  1. Mujahid Maya Says:
  2. TAHNIAH 3X...

     
  3. Teknologi Makluat mampu jatukhan kerajaan UMNO....

     

Catat Ulasan

e-mutawwif (panduan haji & umrah):

Himpunan Bersih 2.0:

Himpunan Bersih 2.0:

02 Hari, 01 Jam, 16 Minit, 40 Saat lagi ke 09/07/2011 jam 2.00PM

Masa Untuk berubah:

Demi Masa:

RENUNGAN BERSAMA:

"Sebaik-baik isteri ialah mengembirakan suami apabila dilihat, apabila suami memerintah dia patuh dan apabila suami tidak ada di sisinya, dia menjaga kehormatan dirinya dan harta kepunyaan suaminya" Hadis (perawi Ahmad&Nasai)

Web TV (**Auto Channel**)

**TVPas**

Jom Belajar di KIAS:

Jom Belajar di KIAS:
Call/SMS: 019-999 7704

Pautan Laman Pemimpin:


Sahabat Setia:

PAHANGKINI.NET

pahangkini

Jom Bersama Sahabat ICT Pahang