Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih. Ibnuhussin@pas.org.my
"Tuan Maktar Hashim menjadi Pengarah Jabatan ICT Pas Pahang baru - PasPahang | Ambil Pengajaran daripada Kekalahan PRK Galas - PasMaran | Penguasaan ICT mampu lonjakkan undi PAS - SU JiCT PasPahang| Jangan jadi pejuang pengecut | Blog PasMaran bukan lidah rasmi Pas Kaw. Maran - ibnuhussin | UMNO Bakal Tumbang di Tenang - SU JiCT PasPahang

CERAMAH UMUM DI KERDAU MLM NI 29/12/09

Berita drp: MaranDaily Selasa, 29 Disember 2009


Kerdau(29.12.09): Badan Perhubungan Pas Negeri Pahang (BPPNP) merancang pelbagai xtvt ceramah dan penerangan di semua peringkat untuk memberi penjelasan dan penerangan kepada rakyat agar semua tahu bahawa kepimpinan yang diterajui UMNO telah mencapai tahap tidak relevan lagi. Oleh itu, rakyat perlu mengubah kepada kepimpinan Islam yang dasarnya dibawa oleh perjuangan PAS.

Oleh itu, satu ceramah umum akan diadakan pada malam ini pada jam 9.00mlm bertempat di Tapak Kompleks Pas Negeri Pahang, Kerdau yang akan dibarisi oleh penceramah termashur seperti Dato' Ust Tuan Ibrahim Tuan Man (PJ Pas Pahang = Naib Presiden Pas), Ustaz Nasaruddin Attantawi (Ketua DPP Pusat) dan Ust Shahrul Azman.

Muslimin/muslimat sekeluarga dijemput untuk mendengan ucapan pimpinan serta mendengar penerangan dan penjelasan berkenaan isu2 semasa.

Sumber: LiCT PasMaran

1 Responses to CERAMAH UMUM DI KERDAU MLM NI 29/12/09

  1. Tanpa Nama Says:
  2. allahuakhbar 3x

     

Catat Ulasan

e-mutawwif (panduan haji & umrah):

Himpunan Bersih 2.0:

Himpunan Bersih 2.0:

02 Hari, 01 Jam, 16 Minit, 40 Saat lagi ke 09/07/2011 jam 2.00PM

Masa Untuk berubah:

Demi Masa:

RENUNGAN BERSAMA:

"Sebaik-baik isteri ialah mengembirakan suami apabila dilihat, apabila suami memerintah dia patuh dan apabila suami tidak ada di sisinya, dia menjaga kehormatan dirinya dan harta kepunyaan suaminya" Hadis (perawi Ahmad&Nasai)

Web TV (**Auto Channel**)

**TVPas**

Jom Belajar di KIAS:

Jom Belajar di KIAS:
Call/SMS: 019-999 7704

Pautan Laman Pemimpin:


Sahabat Setia:

PAHANGKINI.NET

pahangkini

Jom Bersama Sahabat ICT Pahang