Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih. Ibnuhussin@pas.org.my
"Tuan Maktar Hashim menjadi Pengarah Jabatan ICT Pas Pahang baru - PasPahang | Ambil Pengajaran daripada Kekalahan PRK Galas - PasMaran | Penguasaan ICT mampu lonjakkan undi PAS - SU JiCT PasPahang| Jangan jadi pejuang pengecut | Blog PasMaran bukan lidah rasmi Pas Kaw. Maran - ibnuhussin | UMNO Bakal Tumbang di Tenang - SU JiCT PasPahang

Husam Musa Nafi Ingin Letak Jawatan - Itu Spekulasi Musuh Islam

Berita drp: MaranDaily Isnin, 23 November 2009

Musuh politik Islam di Malaysia tidak akan jemu untuk menyerang bertalu2 terhadap pimpinan Pas terutamanya dalam usaha untuk menghalang daripada tertegaknya negara Islam di Malaysia. Kalau dilihat sebelum ini, Tuan GuruHaji Hadi & Tuan Guru Nik Aziz menjadi sasaran serangan. Akhirnya musuh ini akur dengan kekebalan 2 Tok Guru yang dilindungi Allah.

Maka, usaha yang dibawa seterusnya kepada orang2 kanan Tok Guru seperti Husam Musa. Baru nak berehat 3-4 hari daripada penat bekerja, dah timbul fitnah mengatakan dia nak letak jawatan. Apa punya orang da..., tak boleh tengok orang senang.

UMNO-BN cuba menimbulkan isu baru yang tak releven dengan masa kini melalui lidah2 medianya Utusan Malaysia yang mengatakan Husam Musa ingin meletak jawatan. Hari ini pula, media UMNO-BN mengatakan Tok Guru halang Husam meletak jawatan. Macam2 cerita yang ditabur oleh diaorang.

Husam Musa telah memberi kenyataan rasmi bahawa beliau tidak akan meletak jawatan malah tidak berhajat untuk meletakkan jawatan yang telah diamanahkan oleh rakyat kepada beliau. Bagi beliu, ini adalah mainan politik kotor yang dibawa oleh UMNO-BN setiap kali ketandusan idea.

Semoga Allah melindungi pejuang2 dalam PAS untuk menegakkan syiar Islam di bumi Malaysia.

0 Responses to Husam Musa Nafi Ingin Letak Jawatan - Itu Spekulasi Musuh Islam

Catat Ulasan

e-mutawwif (panduan haji & umrah):

Himpunan Bersih 2.0:

Himpunan Bersih 2.0:

02 Hari, 01 Jam, 16 Minit, 40 Saat lagi ke 09/07/2011 jam 2.00PM

Masa Untuk berubah:

Demi Masa:

RENUNGAN BERSAMA:

"Sebaik-baik isteri ialah mengembirakan suami apabila dilihat, apabila suami memerintah dia patuh dan apabila suami tidak ada di sisinya, dia menjaga kehormatan dirinya dan harta kepunyaan suaminya" Hadis (perawi Ahmad&Nasai)

Web TV (**Auto Channel**)

**TVPas**

Jom Belajar di KIAS:

Jom Belajar di KIAS:
Call/SMS: 019-999 7704

Pautan Laman Pemimpin:


Sahabat Setia:

PAHANGKINI.NET

pahangkini

Jom Bersama Sahabat ICT Pahang