Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih. Ibnuhussin@pas.org.my
"Tuan Maktar Hashim menjadi Pengarah Jabatan ICT Pas Pahang baru - PasPahang | Ambil Pengajaran daripada Kekalahan PRK Galas - PasMaran | Penguasaan ICT mampu lonjakkan undi PAS - SU JiCT PasPahang| Jangan jadi pejuang pengecut | Blog PasMaran bukan lidah rasmi Pas Kaw. Maran - ibnuhussin | UMNO Bakal Tumbang di Tenang - SU JiCT PasPahang

Projek Anak Gajah Putih di Felda Kg Awah

Berita drp: MaranDaily Isnin, 26 Oktober 2009

Chenor: Dalam keghairahan BN-UMNO menguasai kerajaan, terdapat pelbagai gula2 dan janji ditaburkan kepada rakyat melalui sumber2 yang tak betul dan pimpinan yang tak beramanah.

Tinjauan Unit Wartawan LiCT PasMaran telah menjejaki beberapa projek terbengkalai UMNO-BN di Felda Kg Awah, Chenor yang melibatkan projek di atas tanah milik kerajaan iaitu JKR.
Difahamkan, projek ini diperuntukkan kerajaan BN kepada penduduk felda melalui belia Felda Kg Awah untuk menjana ekonomi penduduk dengan membina pusat usahawan ikan keli. Projek ini bermula antara bulan mei - jun 2009. Apa yang menyedihkkan penduduk tempatan ialah ia terbengkalai dan tidak berpenghujung.

Beberapa penduduk ditemubual mnyatakan bahawa ini adalah projek orang-orang BN yang sekadar untuk mendapatkan peruntukan semata-mata. Malah projek tersebut dibuat atas tanah kerajaan tetapi tidak memberi apa manfaat kepada penduduk setempat.

Tambahan lagi, penduduk berharap kerajaan negeri dan pimpinan UMNO-BN prihatin dengan permasalahan rahyat dan bukan laksanakan projek sekadar gula-gula sahaja. Rasa ada, manfaat tak ada, malah boleh mendatangkan penyakit ada.

Disediakan oleh:
Unit Wartawan LiCT PasMaran

0 Responses to Projek Anak Gajah Putih di Felda Kg Awah

Catat Ulasan

e-mutawwif (panduan haji & umrah):

Himpunan Bersih 2.0:

Himpunan Bersih 2.0:

02 Hari, 01 Jam, 16 Minit, 40 Saat lagi ke 09/07/2011 jam 2.00PM

Masa Untuk berubah:

Demi Masa:

RENUNGAN BERSAMA:

"Sebaik-baik isteri ialah mengembirakan suami apabila dilihat, apabila suami memerintah dia patuh dan apabila suami tidak ada di sisinya, dia menjaga kehormatan dirinya dan harta kepunyaan suaminya" Hadis (perawi Ahmad&Nasai)

Web TV (**Auto Channel**)

**TVPas**

Jom Belajar di KIAS:

Jom Belajar di KIAS:
Call/SMS: 019-999 7704

Pautan Laman Pemimpin:


Sahabat Setia:

PAHANGKINI.NET

pahangkini

Jom Bersama Sahabat ICT Pahang