Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih. Ibnuhussin@pas.org.my
"Tuan Maktar Hashim menjadi Pengarah Jabatan ICT Pas Pahang baru - PasPahang | Ambil Pengajaran daripada Kekalahan PRK Galas - PasMaran | Penguasaan ICT mampu lonjakkan undi PAS - SU JiCT PasPahang| Jangan jadi pejuang pengecut | Blog PasMaran bukan lidah rasmi Pas Kaw. Maran - ibnuhussin | UMNO Bakal Tumbang di Tenang - SU JiCT PasPahang

Calon PAS ucap terima kasih, yakin undi pengundi bagan pinang

Berita drp: MaranDaily Sabtu, 3 Oktober 2009

BAGAN PINANG, 3 Okt - Calon PAS, Zulkefly Mohamad bin Haji Omar merakamkan setinggi-tinggi penghargaan kepada semua pimpinan tertinggi PAS, pimpinan PKR dan DAP, semua petugas dan penyokong yang turut serta memberi sokongan dalam penamaan calon pagi tadi.

"Tidak lupa juga kepada semua penyokong yang mendoakan perjalanan hari penamaan calon walaupun tidak dapat hadir bersama ke tempat penamaan calon itu," ujarnya ketika ditemui di markaz induk PAS Bagan Pinang selepas selesai penamaan calon pagi tadi.

Disamping itu, beliau juga merakamkan ucapan terima kasih kepada semua parti Pakatan Rakyat yang memberi kerjasama dan sokongan yang cukup baik kepada PAS yang mewakili Pakatan Rakyat.

Tambahnya, kepercayaan yang diberikan oleh Pakatan Rakyat merupakan amanah yang besar kepadanya dalam mengisi kemenangan berturut kepada Pakatan Rakyat.

Ditanya mengenai peluang untuk menang, beliau yakin bahawa Pakatan Rakyat yang diwakili oleh PAS mampu memenangi kerusi DUN Bagan Pinang pada hari pengundian 11 Oktober nanti. Ditambah sokongan kuat dan gerak kerja berterusan dari ahli PKR dan DAP

"Ini adalah berdasarkan kepada kesedaran rakyat Bagan Pinang yang memahami keadaan politik negara pada masa ini," ujarnya.

Terdahulu, beliau turut meminta petugas dan penyokong PAS agar menunaikan solat hajat demi mencapai kemenangan yang diharapkan.

0 Responses to Calon PAS ucap terima kasih, yakin undi pengundi bagan pinang

Catat Ulasan

e-mutawwif (panduan haji & umrah):

Himpunan Bersih 2.0:

Himpunan Bersih 2.0:

02 Hari, 01 Jam, 16 Minit, 40 Saat lagi ke 09/07/2011 jam 2.00PM

Masa Untuk berubah:

Demi Masa:

RENUNGAN BERSAMA:

"Sebaik-baik isteri ialah mengembirakan suami apabila dilihat, apabila suami memerintah dia patuh dan apabila suami tidak ada di sisinya, dia menjaga kehormatan dirinya dan harta kepunyaan suaminya" Hadis (perawi Ahmad&Nasai)

Web TV (**Auto Channel**)

**TVPas**

Jom Belajar di KIAS:

Jom Belajar di KIAS:
Call/SMS: 019-999 7704

Pautan Laman Pemimpin:


Sahabat Setia:

PAHANGKINI.NET

pahangkini

Jom Bersama Sahabat ICT Pahang