Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih. Ibnuhussin@pas.org.my
"Tuan Maktar Hashim menjadi Pengarah Jabatan ICT Pas Pahang baru - PasPahang | Ambil Pengajaran daripada Kekalahan PRK Galas - PasMaran | Penguasaan ICT mampu lonjakkan undi PAS - SU JiCT PasPahang| Jangan jadi pejuang pengecut | Blog PasMaran bukan lidah rasmi Pas Kaw. Maran - ibnuhussin | UMNO Bakal Tumbang di Tenang - SU JiCT PasPahang

Blog - Medan Peperangan Alaf Baru

Berita drp: MaranDaily Sabtu, 24 Oktober 2009

Antara peserta yang hadir Seminar ICT Maya & Bengkel Blog anjuran Jabatan Penerangan Pas Negeri Pahang (Japen) pada 24 Okt 2009 (Sabtu) bertempat di Dewan Seminar Badan Perhubungan Pas Negeri Pahang (BPPNP), Temerloh.
Peserta bergambar kenangan bersama blogger Pahangdaily iaitu cucu mat kilau.


Dalam Perasmian Penutup, Pesuruhjaya Pas Negeri Pahang merangkap Naib Presiden Pas Pusat iaitu Dato' Tn Ibrahim Tn Man menasihatkan agar penulis-penulis blog tidak menjadikan blog sebagai medium untuk meluahkan ketidakpuasan terhadap pimpinan parti, malah bloggers perlu mendokong perjuangan jemaah terutamanya Pas yang berasaskan Al-Quran, Sunnah & Ijtihad Ulama'.

Menurut Ust Tn Ibrahim juga, blog berperanan membantu pimpinan dalam membasmi kemiskinan yang terpinggir disebabkan terlepas pandang dan berlainan ideologi politik dengan pihak kerajaan pemerintah.

Selain itu, para blogger's juga perlu bergabung dalam satu pakatan bagi bersama-sama memantapkan laklumat dalam menangkis serangan yang tidak bermoral daripada pihak musuh iaitu blogger's UMNO-BN.

0 Responses to Blog - Medan Peperangan Alaf Baru

Catat Ulasan

e-mutawwif (panduan haji & umrah):

Himpunan Bersih 2.0:

Himpunan Bersih 2.0:

02 Hari, 01 Jam, 16 Minit, 40 Saat lagi ke 09/07/2011 jam 2.00PM

Masa Untuk berubah:

Demi Masa:

RENUNGAN BERSAMA:

"Sebaik-baik isteri ialah mengembirakan suami apabila dilihat, apabila suami memerintah dia patuh dan apabila suami tidak ada di sisinya, dia menjaga kehormatan dirinya dan harta kepunyaan suaminya" Hadis (perawi Ahmad&Nasai)

Web TV (**Auto Channel**)

**TVPas**

Jom Belajar di KIAS:

Jom Belajar di KIAS:
Call/SMS: 019-999 7704

Pautan Laman Pemimpin:


Sahabat Setia:

PAHANGKINI.NET

pahangkini

Jom Bersama Sahabat ICT Pahang