Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih. Ibnuhussin@pas.org.my
"Tuan Maktar Hashim menjadi Pengarah Jabatan ICT Pas Pahang baru - PasPahang | Ambil Pengajaran daripada Kekalahan PRK Galas - PasMaran | Penguasaan ICT mampu lonjakkan undi PAS - SU JiCT PasPahang| Jangan jadi pejuang pengecut | Blog PasMaran bukan lidah rasmi Pas Kaw. Maran - ibnuhussin | UMNO Bakal Tumbang di Tenang - SU JiCT PasPahang

Mesyuarat Pas Kawasan Maran Kali ke-3 Berjalan Lancar...

Berita drp: MaranDaily Isnin, 3 Ogos 2009


PasMaran (2.08.09): Alhamdulillah, jam 8.30pg telah bemula mesy. JK Pas Kawasan Maran bertempat Bilik Mesy. Pusat Tarbiyyah Pas Kawasan Maran. Mesy. tersebut di pengerusikan oleh YDP iaitu Tuan Guru Hj Baqi.

Dalam mesy, tersebut AJK, DP, DM dan Lajnah2 telah membentangkan aktiviti2 dan perancangan masing2 bagi mendapat perhatian dan persetujuan daripada semua JK.

Antara perancangan terdekat ialah, FORUM PAS yang akan diadakan pada 8 ogos 2009 (mlm) bertempat Markas Pas Sg Nerek. Forum ini dianjurkan Oleh Lajnah Tarbiyyah Pas Kaw. Maran dengan kerjasama Pas Caw. Sg Nerek.

Pada 8.08.09 pagi, Gotong Royong Perdana diajurkan Oleh Lajnah iCT dengan kerjasama semua JK Pas Kawasan bagi memebuat persiapan ceramah yang akan diadakan dari semasa ke semasa.

Pada 17.08.09 (Isnin), Ceramah Ahlan Ya Ramadhan & Pelancaran Laman Web Pas Kawasan Maran - http://www.pasmaran.org akan berlansung di Padang ceramah Pas Kawasan Maran. Antara penceramah yang hadir ialah UstAbd Ghani Samsuddin selaku Ketua Lajnah ICT Pusat.

terdapat pelbagai perancangan yang dirancang dan disusun atur oleh JK, DP, DM dan Lajnah dan InsyaAllah akan di maklumkan dari semasa ke semasa.

Wassalam.

Shamsueri LiCT Maran

0 Responses to Mesyuarat Pas Kawasan Maran Kali ke-3 Berjalan Lancar...

Catat Ulasan

e-mutawwif (panduan haji & umrah):

Himpunan Bersih 2.0:

Himpunan Bersih 2.0:

02 Hari, 01 Jam, 16 Minit, 40 Saat lagi ke 09/07/2011 jam 2.00PM

Masa Untuk berubah:

Demi Masa:

RENUNGAN BERSAMA:

"Sebaik-baik isteri ialah mengembirakan suami apabila dilihat, apabila suami memerintah dia patuh dan apabila suami tidak ada di sisinya, dia menjaga kehormatan dirinya dan harta kepunyaan suaminya" Hadis (perawi Ahmad&Nasai)

Web TV (**Auto Channel**)

**TVPas**

Jom Belajar di KIAS:

Jom Belajar di KIAS:
Call/SMS: 019-999 7704

Pautan Laman Pemimpin:


Sahabat Setia:

PAHANGKINI.NET

pahangkini

Jom Bersama Sahabat ICT Pahang