Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih. Ibnuhussin@pas.org.my
"Tuan Maktar Hashim menjadi Pengarah Jabatan ICT Pas Pahang baru - PasPahang | Ambil Pengajaran daripada Kekalahan PRK Galas - PasMaran | Penguasaan ICT mampu lonjakkan undi PAS - SU JiCT PasPahang| Jangan jadi pejuang pengecut | Blog PasMaran bukan lidah rasmi Pas Kaw. Maran - ibnuhussin | UMNO Bakal Tumbang di Tenang - SU JiCT PasPahang

Rehlah d'Balok Kuantan - Pasti As-Syekireen

Berita drp: MaranDaily Isnin, 27 Julai 2009

Kuantan: 26.08.09, Pasti As-Syakireen telah menganjurkan rehlah bersama ibu bapa pelajar bertempat di Pantai Balok, Kuantan. Peserta mula berkumpul seawal jam 7.00pg di Pasti. Jam 8.05pg, rombongan bertolak dan berkumpul semula di hentian gambang untuk membuat checking.

Ven yang membawa pelajar mengalami masasalah teknikal. Enjin mulai keluar asap. Pihak pengurusan telah mengagihkan pelajar ke dalam kereta lain dan ven tersebut ditinggalkan di hentian tersebut.
11 buak kereta peserta menuju ke Masjid Balok untuk membuat checking ke-2. Alhamdulillah tidak ada masalah lagi. Peserta terus menuju ke Pantai Balok untuk melaksanakan program yang dirancang.Alhamdulillah, program berjalan dengan lancar. Antara permainan bagi pelajar ialah berebut gula-gula, tiup belon, lumba lari dan pertandingan mewarna. kategori muslimat pula ialah mengupas epal dan tiup belon. Manakala muslimin, perlawanan bola sepak pantai, tiup belon & lari dalam plastik sampah.

Program tamat kira2 jam 2.00ptg. Majlis bersurai dengan aktiviti bebas. Ada sebahagian peserta yang pergi ke Zoo Teruntum dan sebahagian lagi balik ke rumah masing2.

Semoga program seperti ini menjadi program tahunan Pasti As-Syakireen Felda Kampung Awah setiap tahun.

Wassalam.

berita drp Shamsuri

0 Responses to Rehlah d'Balok Kuantan - Pasti As-Syekireen

Catat Ulasan

e-mutawwif (panduan haji & umrah):

Himpunan Bersih 2.0:

Himpunan Bersih 2.0:

02 Hari, 01 Jam, 16 Minit, 40 Saat lagi ke 09/07/2011 jam 2.00PM

Masa Untuk berubah:

Demi Masa:

RENUNGAN BERSAMA:

"Sebaik-baik isteri ialah mengembirakan suami apabila dilihat, apabila suami memerintah dia patuh dan apabila suami tidak ada di sisinya, dia menjaga kehormatan dirinya dan harta kepunyaan suaminya" Hadis (perawi Ahmad&Nasai)

Web TV (**Auto Channel**)

**TVPas**

Jom Belajar di KIAS:

Jom Belajar di KIAS:
Call/SMS: 019-999 7704

Pautan Laman Pemimpin:


Sahabat Setia:

PAHANGKINI.NET

pahangkini

Jom Bersama Sahabat ICT Pahang