Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih. Ibnuhussin@pas.org.my
"Tuan Maktar Hashim menjadi Pengarah Jabatan ICT Pas Pahang baru - PasPahang | Ambil Pengajaran daripada Kekalahan PRK Galas - PasMaran | Penguasaan ICT mampu lonjakkan undi PAS - SU JiCT PasPahang| Jangan jadi pejuang pengecut | Blog PasMaran bukan lidah rasmi Pas Kaw. Maran - ibnuhussin | UMNO Bakal Tumbang di Tenang - SU JiCT PasPahang

SELAMAT DATANG KE LAMAN PAS MARAN

Berita drp: MaranDaily Ahad, 24 Mei 2009

Assalamualaikum & Salam sejahtera...

Salam perjuangan...

Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan terima kasih kepada semua pengunjung kerana sudi melayari laman PAS MARAN ini dengan apa jua tujuan, yang pastinya tujuan +ve bagi meningkatkan ilmu pengetahuan, berkongsi maklumat serta meningkatkan kesedaran terhadap perjuangan dan hala tuju dalam jemaah.

IsyaALLAH, dalam tempoh masa terdekat, pihak Lajnah ICT PAS MARAN akan menambah baikkan laman PAS MARAN dari semasa ke semasa bagi memberi maklumat yang terkini serta berkongsi maklumat global untuk tujuan memantapkan lagi pengetahuan yang sedia ada.

Bagi pihak Lajnah ICT, kami memohon maaf atas segala kekurangan serta menerima dengan hati terbuka segala sumbangan dan idea daipada semua pengunjung.

Wassalam,

KLICTM09

2 Responses to SELAMAT DATANG KE LAMAN PAS MARAN

  1. mat Says:
  2. teruskan untuk meningkatkan prestasi pas maran.
    Allahuakhbar...

     
  3. Tahniah...permulaan yang bagus. Teruskan usaha. Membangun Bersama Islam

     

Catat Ulasan

e-mutawwif (panduan haji & umrah):

Himpunan Bersih 2.0:

Himpunan Bersih 2.0:

02 Hari, 01 Jam, 16 Minit, 40 Saat lagi ke 09/07/2011 jam 2.00PM

Masa Untuk berubah:

Demi Masa:

RENUNGAN BERSAMA:

"Sebaik-baik isteri ialah mengembirakan suami apabila dilihat, apabila suami memerintah dia patuh dan apabila suami tidak ada di sisinya, dia menjaga kehormatan dirinya dan harta kepunyaan suaminya" Hadis (perawi Ahmad&Nasai)

Web TV (**Auto Channel**)

**TVPas**

Jom Belajar di KIAS:

Jom Belajar di KIAS:
Call/SMS: 019-999 7704

Pautan Laman Pemimpin:


Sahabat Setia:

PAHANGKINI.NET

pahangkini

Jom Bersama Sahabat ICT Pahang