Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih. Ibnuhussin@pas.org.my
"Tuan Maktar Hashim menjadi Pengarah Jabatan ICT Pas Pahang baru - PasPahang | Ambil Pengajaran daripada Kekalahan PRK Galas - PasMaran | Penguasaan ICT mampu lonjakkan undi PAS - SU JiCT PasPahang| Jangan jadi pejuang pengecut | Blog PasMaran bukan lidah rasmi Pas Kaw. Maran - ibnuhussin | UMNO Bakal Tumbang di Tenang - SU JiCT PasPahang

Aminah Tiru Cara saiful Cuba Perangkap PKR...

Berita drp: MaranDaily Jumaat, 29 Mei 2009


BUTTERWORTH - Calon Bebas bagi pilihan raya kecil negeri kerusi Penanti, Aminah Abdullah Isnin mengemukakan bukti rakaman audio berbentuk cakera padat (CD) berhubung dakwaannya menerima tawaran ganjaran wang RM80,000 serta jawatan Timbalan Ketua Menteri 1 Pulau Pinang (TKM1) oleh Parti Keadilan Rakyat (PKR).


Aminah yang mendedahkan bukti itu kepada media hari ini mendakwa PKR menawarkan jawatan TKM1 sekiranya beliau menyertai semula parti itu, jika menang pilihan raya Dewan Undangan Negeri (DUN) Penanti pada 31 Mei ini.


"Jika saya menarik diri daripada bertanding pula, mereka menawarkan untuk menggantikan wang deposit saya dan memberi wang sebanyak RM80,000 serta ditawarkan jawatan Yang Dipertua Majlis Perbandaran Pulau Pinang atau Seberang Perai," katanya kepada pemberita di sini.

Beliau berkata rakaman selama kira-kira tiga jam itu dirakam di rumahnya di Jelutong, Pulau Pinang pada 13 Mei lepas.

"Pada 13 Mei lepas saya didatangi oleh dua wakil PKR, seorang ialah pegawai khas kepada exco negeri dan seorang lagi ahli majlis pimpinan tertinggi PKR untuk membincangkan beberapa tawaran jawatan dan ganti rugi," katanya.

Ditanya mengenai respons beliau terhadap tawaran itu, Aminah berkata beliau tidak menerima atau menolak tawaran itu.

Katanya beliau akan mengemukakan bukti itu kepada Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) esok dan menyerahkan kepada suruhanjaya itu membuat laporan berhubung perkara itu kepada Suruhanjaya Percegahan Rasuah Malaysia (SPRM).

"Saya juga akan membuat laporan polis berhubung perkara itu bagi memastikan keselamatan saya terjamin," katanya.

Johor Daily menghubungi ahli PKR di Penanti sebentar tadi bertanyakan situasi dakwaan Aminah, beliau berkata " Pekara ini sememang telah dirancang dari awal, masakan perakam dan dan juru kemera dah bersedia. kami tidak gentar dengan penipuan ini".

Beliau berkata lagi, "Perangkap Kak Min menjadi, tapi kita tunggu siapa akan terjebak nanti. Mungkin juga akan malu sendiri seperti Saiful ."

Dengan bergurau beliau berkata, " Nak makan cendoi pun mamak yang jual dok senyum sumbing. Dah la kalah, orang nak kasi 80 ribu tak mau kebas, dengaq la idea bodo si Ezam tu......."

0 Responses to Aminah Tiru Cara saiful Cuba Perangkap PKR...

Catat Ulasan

e-mutawwif (panduan haji & umrah):

Himpunan Bersih 2.0:

Himpunan Bersih 2.0:

02 Hari, 01 Jam, 16 Minit, 40 Saat lagi ke 09/07/2011 jam 2.00PM

Masa Untuk berubah:

Demi Masa:

RENUNGAN BERSAMA:

"Sebaik-baik isteri ialah mengembirakan suami apabila dilihat, apabila suami memerintah dia patuh dan apabila suami tidak ada di sisinya, dia menjaga kehormatan dirinya dan harta kepunyaan suaminya" Hadis (perawi Ahmad&Nasai)

Web TV (**Auto Channel**)

**TVPas**

Jom Belajar di KIAS:

Jom Belajar di KIAS:
Call/SMS: 019-999 7704

Pautan Laman Pemimpin:


Sahabat Setia:

PAHANGKINI.NET

pahangkini

Jom Bersama Sahabat ICT Pahang