Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih. Ibnuhussin@pas.org.my
"Tuan Maktar Hashim menjadi Pengarah Jabatan ICT Pas Pahang baru - PasPahang | Ambil Pengajaran daripada Kekalahan PRK Galas - PasMaran | Penguasaan ICT mampu lonjakkan undi PAS - SU JiCT PasPahang| Jangan jadi pejuang pengecut | Blog PasMaran bukan lidah rasmi Pas Kaw. Maran - ibnuhussin | UMNO Bakal Tumbang di Tenang - SU JiCT PasPahang

KERDAU - MEDAN PERJUANGAN...

Berita drp: MaranDaily Ahad, 20 Februari 2011

PRK Kerdau merupakan "medang perang" baru yang akan menguji pengaruh dan sokongan rakyat terhadap parti yang bertanding.

Petugas Pahang yang telah menjalani latihan pilihanraya di beberapa PRK dan ii adalah mendan untuk menguji segala ilmu dan segala kepakaran yang ada.

Berdasarkan corak semasa menunjukkan Pakatan Rakyat menguasai pengundi. Cuma bergantung kepada isu semasa yang berjaya diolah oleh pimpinan-pimpinan yang ada.

Marandaily mengucapkan selamat berjuang kepada PR dan semoga Kerajaan UMNO-BN akan tumbang di PRK Kerdau. Pernamaan Calon akan diadakan pada 26 feb 2011 dan pembuangan undi pada 6 Mac 2011. Keluarlah mengundi untuk selamatkan Negara daripada muflis dan sesat.

Marandaily

0 Responses to KERDAU - MEDAN PERJUANGAN...

Catat Ulasan

e-mutawwif (panduan haji & umrah):

Himpunan Bersih 2.0:

Himpunan Bersih 2.0:

02 Hari, 01 Jam, 16 Minit, 40 Saat lagi ke 09/07/2011 jam 2.00PM

Masa Untuk berubah:

Demi Masa:

RENUNGAN BERSAMA:

"Sebaik-baik isteri ialah mengembirakan suami apabila dilihat, apabila suami memerintah dia patuh dan apabila suami tidak ada di sisinya, dia menjaga kehormatan dirinya dan harta kepunyaan suaminya" Hadis (perawi Ahmad&Nasai)

Web TV (**Auto Channel**)

**TVPas**

Jom Belajar di KIAS:

Jom Belajar di KIAS:
Call/SMS: 019-999 7704

Pautan Laman Pemimpin:


Sahabat Setia:

PAHANGKINI.NET

pahangkini

Jom Bersama Sahabat ICT Pahang