Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih. Ibnuhussin@pas.org.my
"Tuan Maktar Hashim menjadi Pengarah Jabatan ICT Pas Pahang baru - PasPahang | Ambil Pengajaran daripada Kekalahan PRK Galas - PasMaran | Penguasaan ICT mampu lonjakkan undi PAS - SU JiCT PasPahang| Jangan jadi pejuang pengecut | Blog PasMaran bukan lidah rasmi Pas Kaw. Maran - ibnuhussin | UMNO Bakal Tumbang di Tenang - SU JiCT PasPahang

PROGRAM AMAL RAMADHAN - BUKIT KENING

Berita drp: MaranDaily Ahad, 22 Ogos 2010

Pas Cawangan Bukit Kening telah melancarkan kempen "Sekampit Beras, Sekilo Gula" peringkat Cawangan dua hari sebelum Ramadhan dan Alhamdulillah telah mendapat sambutan yang sangat baik.

Kempen tersebut telah diketuai oleh Setiausaha Pas Cawangan Bukit Kening iaitu Tuan Haji Ahmad Nazri Abdullah Thani. menurut beliau, "setakat ini kita telah berjaya menerima sumbangan daripada 30 orang dermawan dan InsyaAllah akan diagihkan dalam masa terdekat".

Kempen "Sekampit Beras, Sekilo Gula" merupakan program tahunan PAS dalam usaha mengumpul seberapa banyak sumbangan untuk disalurkan kepada yang memerlukan tanpa mengira fahaman politik serta membantu golongan yang tercicir oleh bantuan yang diberikan pihak kerajaan.

Ketua Pas Cawangan Bukit Kening, Mohd Shamsuri Hussin merakamkan ucapan jutaan terima kasih yang tidak terhingga kepada seluruh penyumbang samada di kalangan ahli PAS atau yang menyokong perjuangan murni PAS untuk menegakkan Syiar Islam dengan menyumbangkan sebahagian harta peribadi untuk dikongsi bersama dengan insan-insan yang memerlukan. Semoga, usaha dan ibadah kita diterima Allah serta mendapat ganjaran berlipatganda di akhirat nanti.

MaranDaily mengucapkan tahniah dan syabas kepada seluruh kepimpinan PAS di semua peringkat kerana telah berusaha dengan gigih untuk menjayakan kkempen yang murni ini. Program ini sedikit sebanyak mengurangkan bebanan golongan yang memerlukan di Bulan Ramadhan serta persiapan untuk menyambut Raya yang tak lama lagi akan tiba.

Semoga Allah memberkati usaha dan sumbangan daripada semua.

MaranDaily

1 Responses to PROGRAM AMAL RAMADHAN - BUKIT KENING

  1. MaranDaily Says:
  2. Alhamdulillah segala sumbangan yang diterima berjaya diserahkan...
    Tahniah kepada semmua yg terlibat...

     

Catat Ulasan

e-mutawwif (panduan haji & umrah):

Himpunan Bersih 2.0:

Himpunan Bersih 2.0:

02 Hari, 01 Jam, 16 Minit, 40 Saat lagi ke 09/07/2011 jam 2.00PM

Masa Untuk berubah:

Demi Masa:

RENUNGAN BERSAMA:

"Sebaik-baik isteri ialah mengembirakan suami apabila dilihat, apabila suami memerintah dia patuh dan apabila suami tidak ada di sisinya, dia menjaga kehormatan dirinya dan harta kepunyaan suaminya" Hadis (perawi Ahmad&Nasai)

Web TV (**Auto Channel**)

**TVPas**

Jom Belajar di KIAS:

Jom Belajar di KIAS:
Call/SMS: 019-999 7704

Pautan Laman Pemimpin:


Sahabat Setia:

PAHANGKINI.NET

pahangkini

Jom Bersama Sahabat ICT Pahang