Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih. Ibnuhussin@pas.org.my
"Tuan Maktar Hashim menjadi Pengarah Jabatan ICT Pas Pahang baru - PasPahang | Ambil Pengajaran daripada Kekalahan PRK Galas - PasMaran | Penguasaan ICT mampu lonjakkan undi PAS - SU JiCT PasPahang| Jangan jadi pejuang pengecut | Blog PasMaran bukan lidah rasmi Pas Kaw. Maran - ibnuhussin | UMNO Bakal Tumbang di Tenang - SU JiCT PasPahang

MISI PERJUANGAN TIDAK BERAKHIR DI GALAS...

Berita drp: MaranDaily Isnin, 8 November 2010

Dalam merealitikan perjuangan PAS bersama Pakatan Rakyat dalam menegakkan keadilan dan keamanan sejagat, Pas Kawasan Maran telah bersedia menghantar 15 petugas yang berpengalaman untuk membantu jentera pilihanraya Pas Kelantan untuk memenangkan Calon Pas iaitu Dr Zul di Dun Galas.

Keberangkatan petugas disempurnakan oleh Pemangku YDP Ust Ramli Awang Abd Rahman pada 30 Okt 2010 jam 10pg.
Rombongan tersebut diketui oleh Syed Halim yang merupakan AJK Pas Kawasan Maran. Manakala Tuan Haji Md Nor Salleh (foto atas) telah bertugas awal memandangkan beliu memegang jawatan Bendahari JPN disamping merangkap jawatan Ketua Penerangan PasMaran.
Sebahagian daripada muslimat PasMaran yang menyertai aktiviti ziarah dari rumah ke rumah bertempat di Ladang Chin Tek, Lepan Jaya, DUN Galas.

Program ziarah muslimat sentiasa diiringi dan dikawal oleh Muslimin dan unit Amal yang bertugas. Ini adalah bertujuan menjamin keselamatan muslimat yang bertugas.
Walaupun pada zahirnya, PAS mengalami kekalahan di PRK Dun Galas, petugas-petugas merasakan telah melaksanakan tugas dengan berjaya kerana berjuang di jalan Allah akan mendapat kejayaan yang hakikinya adalah di akhirat.

Petugas Pas Kawasan Maran tidak akan lemah semangat, malah semangat juangnya semakin tinggi untuk mengambil alih kerajaan Pahang di Tangan UMNO-BN yang sudah tidak diterima rakyat pada masa kini.

Semoga, Allah memberi kekuatan kepada petugas-petugas PAS untuk terus berbakti dan berjuang bersama Saf Perjuangan PAS untuk menegakkan keadilan dan keamanan sejagat di Malaysia ini.

Yakinlah bahawa, Allah bersama-sama dengan orang-orang yang beriman dan benar.
MaranDaily

0 Responses to MISI PERJUANGAN TIDAK BERAKHIR DI GALAS...

Catat Ulasan

e-mutawwif (panduan haji & umrah):

Himpunan Bersih 2.0:

Himpunan Bersih 2.0:

02 Hari, 01 Jam, 16 Minit, 40 Saat lagi ke 09/07/2011 jam 2.00PM

Masa Untuk berubah:

Demi Masa:

RENUNGAN BERSAMA:

"Sebaik-baik isteri ialah mengembirakan suami apabila dilihat, apabila suami memerintah dia patuh dan apabila suami tidak ada di sisinya, dia menjaga kehormatan dirinya dan harta kepunyaan suaminya" Hadis (perawi Ahmad&Nasai)

Web TV (**Auto Channel**)

**TVPas**

Jom Belajar di KIAS:

Jom Belajar di KIAS:
Call/SMS: 019-999 7704

Pautan Laman Pemimpin:


Sahabat Setia:

PAHANGKINI.NET

pahangkini

Jom Bersama Sahabat ICT Pahang