Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih. Ibnuhussin@pas.org.my
"Tuan Maktar Hashim menjadi Pengarah Jabatan ICT Pas Pahang baru - PasPahang | Ambil Pengajaran daripada Kekalahan PRK Galas - PasMaran | Penguasaan ICT mampu lonjakkan undi PAS - SU JiCT PasPahang| Jangan jadi pejuang pengecut | Blog PasMaran bukan lidah rasmi Pas Kaw. Maran - ibnuhussin | UMNO Bakal Tumbang di Tenang - SU JiCT PasPahang

MENUNGGU MANGSA...

Berita drp: MaranDaily Ahad, 28 Mac 2010

Siapakah mangsa kepada pokok ini?
Sesungguhnya ajal maut ditentukan Ilahi...
Pokok ini telah lama mati malah dahan-dahan mula gugur ke atas jalan dari semasa ke semasa...
Keunzuran pokok ini telah menghantui penduduk di Kampung Huma Luas, Chenor, Pahang terutamanya pengguna jalan raya untuk ke Temerloh dan Kuantan setiap hari.

Tinjauan Unit Wartawan LiCT PasMaran (KRU ICT) semalam mendapati, pokok tersebut hampir tumbang dan dahan-dahan yang reput mula jatuh di atas jalan.
KRU ICT sempat menemubuat salah seorang penduduk Bukit Kening yang melalui jalan tersebut iaitu Pakcik Din yang mengatakan bahawa beliu sangat risau dan takut untuk melalui jalan tersebut. Malah, peristiwa ngeri yang menimpa penduduk Kg Kening yang meninggal dihempap pokok beberapa tahun yang lalu masih terasa.

KRU ICT PasMaran mengharap agar pihak-pihak berwajib dan bertanggungjawab mengambil tindakan segera agar ia tidak meragut nyawa atau menakutkan penduduk yang lalu lalang di kawasan tersebut.

Ketua Lajnah ICT PasMaran


1 Responses to MENUNGGU MANGSA...

  1. Tanpa Nama Says:
  2. koi pernah lalu depan pokok tu, ngeri rasanya.
    Tok4 kat citu tak prasan ke?
    koi nak tanya pun, semua orang dah tahu...

    cucu totang

     

Catat Ulasan

e-mutawwif (panduan haji & umrah):

Himpunan Bersih 2.0:

Himpunan Bersih 2.0:

02 Hari, 01 Jam, 16 Minit, 40 Saat lagi ke 09/07/2011 jam 2.00PM

Masa Untuk berubah:

Demi Masa:

RENUNGAN BERSAMA:

"Sebaik-baik isteri ialah mengembirakan suami apabila dilihat, apabila suami memerintah dia patuh dan apabila suami tidak ada di sisinya, dia menjaga kehormatan dirinya dan harta kepunyaan suaminya" Hadis (perawi Ahmad&Nasai)

Web TV (**Auto Channel**)

**TVPas**

Jom Belajar di KIAS:

Jom Belajar di KIAS:
Call/SMS: 019-999 7704

Pautan Laman Pemimpin:


Sahabat Setia:

PAHANGKINI.NET

pahangkini

Jom Bersama Sahabat ICT Pahang