Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih. Ibnuhussin@pas.org.my
"Tuan Maktar Hashim menjadi Pengarah Jabatan ICT Pas Pahang baru - PasPahang | Ambil Pengajaran daripada Kekalahan PRK Galas - PasMaran | Penguasaan ICT mampu lonjakkan undi PAS - SU JiCT PasPahang| Jangan jadi pejuang pengecut | Blog PasMaran bukan lidah rasmi Pas Kaw. Maran - ibnuhussin | UMNO Bakal Tumbang di Tenang - SU JiCT PasPahang

Salam takziah buat keluarga Mantan Ketua Dewan Muslimat PAS Pusat

Berita drp: MaranDaily Rabu, 3 Februari 2010


Ditulis oleh Wartawan IT Pas Pusat
WEDNESDAY, 03 FEBRUARY 2010 01:59

KUALA LUMPUR, 3 Feb - Warga kerja Lajnah ICT PAS Pusat dan Jabatan IT PAS Negeri mengucap takziah buat seluruh ahli keluarga Mantan Ketua Dewan Muslimat PAS Pusat, Hajjah Kalthom Othman yang kembali ke Rahmatullah kira-kira jam 1.30 pagi tadi.

"Semoga keluarga allahyarhamah diilham kesabaran tinggi dan tabah menerima takdir Allah," ujar Pengerusi Lajnah ICT PAS Pusat, Ustaz Abdul Ghani Shamsudin ketika dimaklumkan berita tersebut.


Allahyarhamah, 61, yang diserang ‘massive stroke’ sebelum itu dimaklumkan telah diserang angin ahmar di rumahnya pada jam 2.30 petang semalam sebelum dihantar ke Hospital Tengku Anis kemudiannya dirujuk ke Hospital Universiti Sains Malaysia (HUSM) Kubang Kerian.


Allahyarham yang konsisten dengan gerak kerja sebagai aktivis PAS itu pernah menjadi Ketua Muslimat PAS Negeri Kelantan, Tumpat dan Pasir Puteh, sehingga kini masih bertugas sebagai Ketua Halaqat Dun Selinsing.


Ustaz Ghani mewakili seluruh penggerak ICT mendoakan agar rohnya dicucuri rahmat dan di tempatkan kalangan orang-orang yang beriman dan beramal soleh.


Difahamkan, jenazah bekas Ahli Dewan Negara dari tahun 1991 hingga 1997 itu akan disemadikan selepas Zohor dan solat jenazah di Masjid Ibrahimi, Pasir Puteh. - Al-Fatihah!

{Lajnah ICT Pas Maran mengucapkan salam Takziah kepada keluarga Allahyarham, semoga Allah mencucuri rahmat ke atas ros beliau}

0 Responses to Salam takziah buat keluarga Mantan Ketua Dewan Muslimat PAS Pusat

Catat Ulasan

e-mutawwif (panduan haji & umrah):

Himpunan Bersih 2.0:

Himpunan Bersih 2.0:

02 Hari, 01 Jam, 16 Minit, 40 Saat lagi ke 09/07/2011 jam 2.00PM

Masa Untuk berubah:

Demi Masa:

RENUNGAN BERSAMA:

"Sebaik-baik isteri ialah mengembirakan suami apabila dilihat, apabila suami memerintah dia patuh dan apabila suami tidak ada di sisinya, dia menjaga kehormatan dirinya dan harta kepunyaan suaminya" Hadis (perawi Ahmad&Nasai)

Web TV (**Auto Channel**)

**TVPas**

Jom Belajar di KIAS:

Jom Belajar di KIAS:
Call/SMS: 019-999 7704

Pautan Laman Pemimpin:


Sahabat Setia:

PAHANGKINI.NET

pahangkini

Jom Bersama Sahabat ICT Pahang