Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih. Ibnuhussin@pas.org.my
"Tuan Maktar Hashim menjadi Pengarah Jabatan ICT Pas Pahang baru - PasPahang | Ambil Pengajaran daripada Kekalahan PRK Galas - PasMaran | Penguasaan ICT mampu lonjakkan undi PAS - SU JiCT PasPahang| Jangan jadi pejuang pengecut | Blog PasMaran bukan lidah rasmi Pas Kaw. Maran - ibnuhussin | UMNO Bakal Tumbang di Tenang - SU JiCT PasPahang

UMNO... MELAYU KE MENGKAYU...

Berita drp: MaranDaily Sabtu, 9 Januari 2010

Umno bukan parti perkauman: Najib (DS Najib Al-Altantuya)

KUALA LUMPUR: Presiden Umno, Datuk Seri Najib Razak menegaskan parti itu bukan parti perkauman yang menjulang kepentingan orang Melayu.

Sebaliknya, Perdana Menteri berkata Umno adalah parti yang menghormati peranan dan kedudukan kaum lain di negara ini. BeritaHarianOnline

{budak pra-sekolah pun tahu yang UMNO tu parti melayu, kalau nak isi borang kerja ke... atau apapun borang... bangsa nak kene isi... melayu ke...cina ke... india ke... atau lain2. Tak ke nampak mengambarkan perbezaan kaum...? ke tak paham2. Parti perasaskan kaum dah tak releven lagi di semesta alam ni dan InsyaALlah akan pupus sedikit masa lagi}

3 Responses to UMNO... MELAYU KE MENGKAYU...

  1. melayu islam Says:
  2. masalah mental
    keliru indentiti
    jangka hayat mungkit tak lama

     
  3. pasmaran Says:
  4. BETUL2...
    semoga Islam akan tertegak di bumi Malaysia dalam tempoh masa terdekat ini...
    Isu "Allah" menyatupadukan ummat Islam dalam mempertahankan kesucian Islam...

     
  5. Tanpa Nama Says:
  6. kalau cakap saja islam perangai macam setan pun kayu jugak...

    celik it..

     

Catat Ulasan

e-mutawwif (panduan haji & umrah):

Himpunan Bersih 2.0:

Himpunan Bersih 2.0:

02 Hari, 01 Jam, 16 Minit, 40 Saat lagi ke 09/07/2011 jam 2.00PM

Masa Untuk berubah:

Demi Masa:

RENUNGAN BERSAMA:

"Sebaik-baik isteri ialah mengembirakan suami apabila dilihat, apabila suami memerintah dia patuh dan apabila suami tidak ada di sisinya, dia menjaga kehormatan dirinya dan harta kepunyaan suaminya" Hadis (perawi Ahmad&Nasai)

Web TV (**Auto Channel**)

**TVPas**

Jom Belajar di KIAS:

Jom Belajar di KIAS:
Call/SMS: 019-999 7704

Pautan Laman Pemimpin:


Sahabat Setia:

PAHANGKINI.NET

pahangkini

Jom Bersama Sahabat ICT Pahang