Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih. Ibnuhussin@pas.org.my
"Tuan Maktar Hashim menjadi Pengarah Jabatan ICT Pas Pahang baru - PasPahang | Ambil Pengajaran daripada Kekalahan PRK Galas - PasMaran | Penguasaan ICT mampu lonjakkan undi PAS - SU JiCT PasPahang| Jangan jadi pejuang pengecut | Blog PasMaran bukan lidah rasmi Pas Kaw. Maran - ibnuhussin | UMNO Bakal Tumbang di Tenang - SU JiCT PasPahang

BN KIAN TERGUGAT DI PAHANG?

Berita drp: MaranDaily Selasa, 19 Januari 2010

BN Pahang tidak akan tergugat (realiti: BN Pahang kian tergugat)

KUANTAN – Barisan Nasional (BN) Pahang menyifatkan hasrat Parti Keadilan Rakyat (PKR) Pahang untuk menawan negeri ini pada pilihan raya umum ke-13 (PRU13) nanti tidak menggugat parti komponen itu.

Ketua UMNO Bahagian Maran, Datuk Tan Mohd Aminuddin Ishak berkata, tindakan yang dilakukan PKR itu hanya sebahagian daripada perang psikologi semata-mata.

Menurutnya, BN terutama UMNO Pahang tidak akan menyekat tindakan itu, sebaliknya akan terus berusaha untuk mengekalkan kedudukan kerusi pada PRU13, serta mengembalikan kerusi yang hilang.

“Hasrat PKR untuk menawan Pahang tidak semudah seperti mereka mengeluarkan kenyataan. Mereka mungkin lupa UMNO Pahang masih ‘wujud’ di sini. Bagaimanapun, kami sedikit pun tidak berasa tergugat dengan kenyataan terbabit. sinarharian

(Walaupun statmen drp UMNO mengatakan dia tak tergugat drp kenyataan DS Anwar, ia adalah satu petanda positif untuk Pakatan Rakyat (PR) dalam menguasai PRU13 akan datang. Untuk makluman UMNO Pahang dan Maran, PKR tidak keseorangan dalam menguburkan UMNO-BN Pahang dalam PRU13 nanti, PAS dan DAP dalam PR akan bersama2 mengunakan sumber yg ada dalam menawan hati pengundi Pahang serta menumbangkan kerajaan Lapuk UMNO-BN di Pahang dan negeri2 lain. Moga kenyataan DS Anwar akan meresahkan UMNO dan kuncu2nya di pahang serta khususnya di Maran)

ibnuhussin@pas.org.my

0 Responses to BN KIAN TERGUGAT DI PAHANG?

Catat Ulasan

e-mutawwif (panduan haji & umrah):

Himpunan Bersih 2.0:

Himpunan Bersih 2.0:

02 Hari, 01 Jam, 16 Minit, 40 Saat lagi ke 09/07/2011 jam 2.00PM

Masa Untuk berubah:

Demi Masa:

RENUNGAN BERSAMA:

"Sebaik-baik isteri ialah mengembirakan suami apabila dilihat, apabila suami memerintah dia patuh dan apabila suami tidak ada di sisinya, dia menjaga kehormatan dirinya dan harta kepunyaan suaminya" Hadis (perawi Ahmad&Nasai)

Web TV (**Auto Channel**)

**TVPas**

Jom Belajar di KIAS:

Jom Belajar di KIAS:
Call/SMS: 019-999 7704

Pautan Laman Pemimpin:


Sahabat Setia:

PAHANGKINI.NET

pahangkini

Jom Bersama Sahabat ICT Pahang