Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih. Ibnuhussin@pas.org.my
"Tuan Maktar Hashim menjadi Pengarah Jabatan ICT Pas Pahang baru - PasPahang | Ambil Pengajaran daripada Kekalahan PRK Galas - PasMaran | Penguasaan ICT mampu lonjakkan undi PAS - SU JiCT PasPahang| Jangan jadi pejuang pengecut | Blog PasMaran bukan lidah rasmi Pas Kaw. Maran - ibnuhussin | UMNO Bakal Tumbang di Tenang - SU JiCT PasPahang

Tingkatkan semula sokongan golongan muda, kukuhkan Pakatan Rakyat dan meningkatkan persiapan menghadapi pilihan raya umum ke-13, tingkatkan sokongan bukan Muslim dengan bertindak aktif menubuhkan Kelab Penyokong PAS di kawasan masing-masing, memantapkan pendirian parti berdasarkan maklumat serta informasi merupakan lima resolusi yang diluluskan pada Seminar Memperkasakan Parti anjuran PAS di taman Melewar parti itu pada Sabtu.

Lima resolusi kelima yang diluluskan tanpa bantahan turut menggariskan usaha untuk membuat pelan tindakan antaranya serta menguatkan parti di peringkat akar umbi seluruh negara serta kuatkan kempen nasional yang bertemakan ‘PAS Untuk Semua’.

Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang dalam sidang media selepas seminar tersebut berkata, resolusi yang diluluskan itu akan digunakan oleh pihak pengurusan parti untuk tindakan dalaman.

Menurut beliau, kejayaan seminar pada hari ini menunjukkan parti itu sentiasa bersikap terbuka dalam menerima kritikan.

Abdul Hadi juga berkata dengan kejayaan seminar itu juga akan memberi lebih semangat kepada PAS untuk terus memperkasakan parti bersama Pakatan Rakyat.

“InsyaAllah kita dapat menunjukan satu prestasi yang baik, mengukuhkan parti dan menghadapi cabaran yang akan datang bagi membuat perubahan bersama dengan Pakatan Rakyat.

“Kita konsisten dan teguh dengan Pakatan Rakyat dan kita anggap ini adalah bahtera baru yang kita bina… ia perlu dikukuhkan lagi untuk melayari perjuangan dan membuat perubahan dalam negara kita,” katanya.

Sementara itu, Niab Presiden PAS yang juga Pesuruhjaya PAS Pahang, ketika dihubungi SidangOnline, berkata beliau berpuas hati dengan seminar yang diadakan hari ini cuma katanya persoalan kekangan masa perlu diatasi pada masa akan datang.

“Beberapa pandangan akan diteliti oleh jawatankuasa pusat sebagai pelan tindakan. Bagi saya penggulungan presiden sangat baik untuk jadi sandaran perjuangan,” ujarnya.

0 Responses to Golongan Muda Perlu Disemarakkan Kembali... Seminar 7Nov Memecah Persoalan...

Catat Ulasan

e-mutawwif (panduan haji & umrah):

Himpunan Bersih 2.0:

Himpunan Bersih 2.0:

02 Hari, 01 Jam, 16 Minit, 40 Saat lagi ke 09/07/2011 jam 2.00PM

Masa Untuk berubah:

Demi Masa:

RENUNGAN BERSAMA:

"Sebaik-baik isteri ialah mengembirakan suami apabila dilihat, apabila suami memerintah dia patuh dan apabila suami tidak ada di sisinya, dia menjaga kehormatan dirinya dan harta kepunyaan suaminya" Hadis (perawi Ahmad&Nasai)

Web TV (**Auto Channel**)

**TVPas**

Jom Belajar di KIAS:

Jom Belajar di KIAS:
Call/SMS: 019-999 7704

Pautan Laman Pemimpin:


Sahabat Setia:

PAHANGKINI.NET

pahangkini

Jom Bersama Sahabat ICT Pahang