Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih. Ibnuhussin@pas.org.my
"Tuan Maktar Hashim menjadi Pengarah Jabatan ICT Pas Pahang baru - PasPahang | Ambil Pengajaran daripada Kekalahan PRK Galas - PasMaran | Penguasaan ICT mampu lonjakkan undi PAS - SU JiCT PasPahang| Jangan jadi pejuang pengecut | Blog PasMaran bukan lidah rasmi Pas Kaw. Maran - ibnuhussin | UMNO Bakal Tumbang di Tenang - SU JiCT PasPahang

Mat Sabu: Harapan Cerah Kita Tawan Putrajaya

Berita drp: MaranDaily Jumaat, 10 Jun 2011

Perlantikan Mohammad bin Sabu (Abang Mat) sebagai Timbalan Presiden Pas dalam Muktamar yang lepas memberi kelebihan kepada PAS dalam usaha 'mengebumikan' UMNO-BN yang semakin tidak rasional lagi.

Mat Sabu telah mengarahkan semua pimpinan PAS di setiap peringkat meningkatkan usaha untuk untuk menguasai PutraJaya demi memperjuangkan hak-hak dan kebajikar rakyat secara adil dan telus.

Sokongan rakyat samada Islam atau bukan Islam sangat tinggi dan InsyaAllah jika disokong oleh motto PAS sekarang iaitu Membangun Negara Berkebajikan akan memberi kelebihan kepada PAS dan Pakatan Rakyat untuk mengambil alik kerajaan Malaysia daripada ditaktor yang hanya memperkayakan kroni sahaja.

MaranDaily berharap rakyat keseluruhannya menolak UMNO-BN yang telah lapuk dengan perjuangan kunonya. InsyaAllah, jika kerajaan Pakatan Rakyat memerintah, perubahan akan dapat dilihat dan keamanan akan dapat dirasai.

Salam perubahan....

1 Responses to Mat Sabu: Harapan Cerah Kita Tawan Putrajaya

  1. Unknown Says:
  2. saya mengucapkan banyak terimakasih kepada KI HADAK yang telah menolong saya dalam kesulitan,ini tidak pernah terfikirkan dari benak saya kalau nomor yang saya pasang bisa tembus dan ALHAMDULILLAH kini saya sekeluarga sudah bisa melunasi semua hutang2 kami,sebenarnya saya bukan penggemar togel tapi apa boleh buat kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya minta tolong sama KI HADAK dan dengan senang hati beliau mau membantu saya..,ALHAMDULIL LAH nomor yang dikasi KI semuanya bener2 terbukti tembus dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur,jangan anda takut untuk menhubungiya jika anda ingin mendapatkan nomor yang betul2 tembus seperti saya,silahkan hubungi KI HADAK DI 085=259=457=111 ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinya dan perlu anda ketahui kalau banyak dukun yang tercantum dalam internet,itu jangan dipercaya kalau bukan nama KI HADAK

     

Catat Ulasan

e-mutawwif (panduan haji & umrah):

Himpunan Bersih 2.0:

Himpunan Bersih 2.0:

02 Hari, 01 Jam, 16 Minit, 40 Saat lagi ke 09/07/2011 jam 2.00PM

Masa Untuk berubah:

Demi Masa:

RENUNGAN BERSAMA:

"Sebaik-baik isteri ialah mengembirakan suami apabila dilihat, apabila suami memerintah dia patuh dan apabila suami tidak ada di sisinya, dia menjaga kehormatan dirinya dan harta kepunyaan suaminya" Hadis (perawi Ahmad&Nasai)

Web TV (**Auto Channel**)

**TVPas**

Jom Belajar di KIAS:

Jom Belajar di KIAS:
Call/SMS: 019-999 7704

Pautan Laman Pemimpin:


Sahabat Setia:

PAHANGKINI.NET

pahangkini

Jom Bersama Sahabat ICT Pahang