Selamat Datang..Mulakan membaca dengan بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم -Segala tulisan dalam blog ini adalah hasil dari pandangan dan pemikiran saya semata-mata. Segala kerosakan atau gangguan emosi semasa melayari blog ini adalah tanggungjawab pihak pembaca sendiri..Terima Kasih. Ibnuhussin@pas.org.my
"Tuan Maktar Hashim menjadi Pengarah Jabatan ICT Pas Pahang baru - PasPahang | Ambil Pengajaran daripada Kekalahan PRK Galas - PasMaran | Penguasaan ICT mampu lonjakkan undi PAS - SU JiCT PasPahang| Jangan jadi pejuang pengecut | Blog PasMaran bukan lidah rasmi Pas Kaw. Maran - ibnuhussin | UMNO Bakal Tumbang di Tenang - SU JiCT PasPahang

Assalamualaikum w.b.t.

Alhamdulillah, syukur kepada Allah kerana memilih kita untuk bersama2 dalam saf perjuangan PAS untuk menegakkan negara Islam di bumi yang kita cintai ini.

Terima kasih yang tidak terhingga juga diucapkan kepada semua pelayar laman blog ini dengan harapan agar ia dapat memberi input yang positif serta meningkatkan semangat juang untuk menegakkan agama Allah di negara ini tanpa takut kepada pimpinan kerajaan UMNO-BN yang munafik dan merendah2kan Syiar Islam.

Ana selaku Ketua Lajnah ICT Pas Kawasan Maran (LiCT PasMaran) 2009/11 menyeru dan mengajak AJK Pas kawasan Maran, Dewan2, Lajnah2 dan Ketua2 Cawangan agar memberi maklumat dan sumber kepada LiCT Pas Maran untuk dimuatkan dalam Blog PasMaran & Laman Web Pas Maran agar dapat dikongsi bersama dengan ahli jemaah dan umumnya kepada umat Islam di dunia ini.

Semoga, dengan adanya medium maya ini dapat membantu jemaah untuk melebarkan dakhwah serta memberi input yang berguna kepada ahli dalam memastikan Jemaah Islam PAS menang PRK yang terbaru dan PRU13 akan datang.

Sebarang maklumat yang ingin dikongsi bersama oleh anda semua bolehlah diemailkan kepada ana di pasmaran@ymail.com. Sila sertakan Nama Penuh, No. H/p, Jawatan AJK Kaw./Dewan/ Lajnah/Cawangan agar maklumat yang dipaparkan tidak menimbulkan keraguan atau fitnah.

Sekian, Wassalam.

shamsuri
pasmaran@ymail.com



Sumber: Unit Wartawan LiCT PasMaran

1 Responses to Web Pas Maran - Perlu Dimanfaatkan Oleh Semua AJK Kaw., Lajnah2, & Ketua Caw...

  1. Tanpa Nama Says:
  2. Sokong2 lajnah ict buat program camni...

     

Catat Ulasan

e-mutawwif (panduan haji & umrah):

Himpunan Bersih 2.0:

Himpunan Bersih 2.0:

02 Hari, 01 Jam, 16 Minit, 40 Saat lagi ke 09/07/2011 jam 2.00PM

Masa Untuk berubah:

Demi Masa:

RENUNGAN BERSAMA:

"Sebaik-baik isteri ialah mengembirakan suami apabila dilihat, apabila suami memerintah dia patuh dan apabila suami tidak ada di sisinya, dia menjaga kehormatan dirinya dan harta kepunyaan suaminya" Hadis (perawi Ahmad&Nasai)

Web TV (**Auto Channel**)

**TVPas**

Jom Belajar di KIAS:

Jom Belajar di KIAS:
Call/SMS: 019-999 7704

Pautan Laman Pemimpin:


Sahabat Setia:

PAHANGKINI.NET

pahangkini

Jom Bersama Sahabat ICT Pahang